Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKajetan Górski Został zmieniony 9 lat temu
1
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta
2
Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat. Status zawodowy: uczniowie, studenci, pracujący, miłośnicy komunikacji miejskie, posiadacze smartfonów i tabletów. Social Media: Facebook, 4square, dowolny czytnik kodów QR - w dalszej perspektywie rozszerzenie kanałów o: Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube. Nośniki wspomagające: Wyświetlacze LCD w pojazdach MPK, nośniki reklam, nośniki reklam na rączkach w autobusach, kody QR. Informacje podstawowe
3
Działania w ramach kampanii
4
Narzędzie: 4square Opis: Przy pomocy aplikacji 4square właściciel smartfona lub tabletu „loguje” się na przystanku do podlinkowanego rozkładu jazdy. Tylko na wybranych przystankach zakodowane są serduszka – punkty. Zebranie odpowiedniej ilości serduszek – punktów uprawnia do odbioru drobnego upominku od MPK Wrocław. Przykładowy taryfikator: 15 pkt. - Smycz 30 pkt. - T-shirt 50 pkt. - Kubek 300 pkt. - 30 dniowy bilet miesięczny Łap serduszka
5
Co dwa tygodnie lokalizacja serduszek – punktów ulega zmianie, „złapać serduszko” można tylko jeden raz na konkretnym przystanku. Cel: Poprawa dostępności rozkładu jazdy wśród mieszkańców. Zachęta do korzystania z elektronicznej formy rozkładu jazdy. Stworzenie nowej przestrzeni w sieci do celów reklamowych, a więc możliwość sprzedaży nowych powierzchni reklamowych. Cel pośredni: zwiększenie ilości sprzedaży biletów. Czas trwania: 2-3 miesiące, rok szkolny i akademicki. Kanał informacji: Facebook, Twitter, strona www. Łap serduszka – c.d.
6
Narzędzie: Dowolny czytnik kodów QR w smartfonie lub tablecie. Opis: 14 lutego, a więc w Walentynki ukrywamy w tramwaju i autobusie po jednym kodzie QR z odnośnikiem do formularza uprawniającego do odbioru darmowego, 30 dniowego doładowania UrbanCard dla siebie i partnera, ufundowanego przez Zarząd MPK lub Sponsora. Warunkiem odbioru nagrody są: Wypełniony formularz i skasowany bilet w tym autobusie lub aktualna UrbanCard. Dla ułatwienia można zaznaczyć, że kody kreskowe znajdują się w autobusach Brygady 10, lub podać inną formę ułatwienia zadania. W kampanii obowiązuje zasada: „kto pierwszy ten lepszy”. Cel: Zachęta do korzystania w tym szczególnym dniu z komunikacji zbiorowej. Cel pośredni: zwiększenie ilości sprzedaży biletów. Czas trwania: 14 lutego. Kanał informacji: Facebook, Twitter, strona www. Prezent na walentynki
7
Narzędzie: Instagram, Pinterest Opis: Działanie opiera się na tradycyjnej zasadzie konkursu na najładniejsze zdjęcie, zawierające jednocześnie motyw miłosny i transportowy - jednoznacznie kojarzący się z transportem miejskim w mieście (np. róża na torach). Z publikowanych przez uczestników konkursu, przy pomocy narzędzi Instagram, Pinterest fotografii zostanie wybrane 12 najładniejszych, a następnie zostanie złożony i wydany kalendarz na następny rok. Cel: Ocieplenie wizerunku przedsiębiorstwa. Czas trwania: 2 miesiące. Kanał informacji: Facebook, Twitter, strona www, Pinterest, Instagram. Przywieź swoje szczęście
8
Narzędzie: Facebook Opis: Wpis na tablicy profilu Facebook: Podróżujesz tramwajem lub autobusem? Nie wiesz jak zagadać do chłopaka lub dziewczyny? Wyślij do nas e-mail, albo wrzuć to na naszego walla. Powodzenia! Cel: Ożywienie kanału informacyjnego Facebook Czas trwania: cały rok Kanał informacji: facebook. Zakochaj się w MPK
9
Narzędzie: dowolny program graficzny. Opis: Na profilu facebook i stronie www firmy powinny znaleźć się pliki w formatach *.bmp, *.jpeg, *.gif obrazujące tabor autobusowy i tramwajowy MPK Wrocław, jednakże bez barw firmowych (patrz też: www.railfaneurope.net). Czarno – białe rzuty boczne i czołowe zostaną pobrane na komputer użytkownika a następnie pokolorowane pod dowolnym programem graficznym. Wykonana pracę użytkownik przesyła e-mailem, lub wkleja na facebookowego walla przedsiębiorstwa. Najładniejsza praca zostanie nagrodzona atrakcyjnym upominkiem lub projekt zostanie naniesiony na jeden z autobusów/tramwajów. Cel: Ożywienie kanału informacyjnego Facebook. Czas trwania: 1 – 12 lutego Kanał informacji: Facebook, strona www. Zrób zakochany autobus lub tramwaj
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.