Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRadosław Marszałek Został zmieniony 8 lat temu
1
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost http://support.ebsco.com/training/lang/pl/pl.php
2
Moje EBSCOhost to darmowe osobiste konto, które pozwala w pełni spersonalizować folder, zwiększyć wykorzystanie wyników wyszukiwania w EBSCOhost nawet po zakończeniu bieżącej sesji. Stworzenie spersonalizowanego folderu jest łatwe, możesz je utworzyć po otrzymaniu dostępu do EBSCOhost.
3
Stwórz folder Moje EBSCOhost klikając link Zarejestruj się. Kliknij link Utwórz nowe konto, wypełnij pola i kliknij Zapisz zmiany. Kiedy twoje dane zostaną zaakceptowane, zostaniesz automatycznie zalogowany jako użytkownik spersonalizowanego folderu.
4
Oprócz wyników wyszukiwania, użytkownicy Moje EBSCOhost mogą przechowywać obrazy, filmy wideo, stałe linki do wyszukiwań, zapisane wyszukiwania, powiadomienia dotyczące wyszukiwania, powiadomienia dotyczące czasopism. W spersonalizowanym folderze użytkownicy mogą wydrukować, wysłać e-mailem, zapisać lub wyeksportować wyniki wyszukiwania, obrazy lub filmy wideo.
5
Moje EBSCOhost umożliwia również tworzenie własnych folderów specjalnych. Foldery te umożliwiają uporządkowanie zapisanych artykułów poprzez rozmieszczenie ich w różnych folderach. Wystarczy kliknąć w link Nowe, nazwać folder i kliknąć Zapisz.
6
Twój folder specjalny jest dodawany do obszaru Mój folder specjalny. Wybierz artykuły z obszaru Mój folder, kliknij Kopiuj do lub Przenieś do i wybierz swój folder specjalny z rozwijanego menu, by skopiować lub przenieść artykuły.
7
Po zalogowaniu się do Twojego spersonalizowanego folderu, możesz zapisać w nim poszczególne pozycje z listy wyników klikając ikonę folder przy każdym artykule. Zapisane wyniki wyszukiwania można później dokładnie przeanalizować, a także wydrukować, wysłać e-mailem lub zapisać na swoim komputerze.
8
Wybierając przycisk Udostępnij, a następnie klikając link z szukanym terminem obok opcji Dodaj wyszukiwanie do folderu możesz dodać do swojego spersonalizowanego folderu stały link do wyszukiwania, który można przesłać e-mailem, zapisać lub kliknąć później w celu ponownego uruchomienia wyszukiwania, wyświetlając nowe wyniki, które zostały dodane do bazy danych.
9
Po kliknięciu Historia wyszukiwań pod polem wyszukiwawczym, możesz zapisać wyszukiwanie w celu późniejszego wykorzystania. Możesz również wydrukować historię swojego wyszukiwania klikając link Drukuj historię wyszukiwań.
10
Na stronie Szczegóły publikacji większości czasopism zawartych w bazie danych, którą przeszukujesz, możesz utworzyć powiadomienie dotyczące czasopisma, które będzie przechowywane w twoim spersonalizowanym folderze Moje EBSCOhost, dopóki go nie usuniesz. System automatycznie wyśle do Ciebie powiadomienie e-mailem, gdy do bazy danych dodany zostanie kolejny numer określonej publikacji, co eliminuje potrzebę ciągłego sprawdzania, czy w bazie pojawiły się nowe numery.
11
Moje EBSCOhost oferuje również opcję utworzenia Konta refundacji, które pozwala śledzić czas korzystania z EBSCOhost w celu obciążenia użytkowników. Informacje zawarte w raporcie użytkowania można wydrukować lub wysłać e-mailem do wskazanych odbiorców.
12
Kliknij link Pomoc, aby wyświetlić pełny system pomocy online.
13
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Działu Wsparcia EBSCO http://support.ebsco.com http://support.ebsco.com
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.