Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałStanisław Komorowski Został zmieniony 9 lat temu
1
ITS Lublin Projekt Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem
2
Qumak S.A.
3
QUMAK S.A. Jesteśmy polską spółką informatyczno-technologiczną, od 2006 r. notowaną na GPW. Działając na rynku od trzydziestu lat wypracowaliśmy stabilną pozycję jednego z czołowych integratorów IT. Kompetencje w dziedzinie informatyki w połączeniu z bogatym doświadczeniem z zakresu infrastruktury i nowych technologii dają nam możliwość uczestniczenia w największych polskich projektach IT. drugi integrator w Polsce wg TOP200 IDG (2013) ponad 800 pracowników 80 klientów z listy top 100 polskich przedsiębiorstw 50 partnerów znaczących na rynku globalnym współpracujących z firmą
4
Qumak w Lublinie Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego (w trakcie realizacji) zaprojektowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa - Security Management System Port Lotniczy Lublin w Świdniku - terminal pasażerski wdrożenie systemu bagażowego BHS projekty wykonawcze w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych Stadion Arena Lublin system BMS, systemy bezpieczeństwa i monitoringu, oświetlenie stadionu zasilanie awaryjne infrastruktura teleinformatyczna Budynek PGE Dystrybucja S.A. (d. LUBZEL S.A.) instalacje niskoprądowe infrastruktura teleinformatyczna systemy zasilania
5
ITS - linia biznesowa Qumak
Oferujemy kompleksową realizację projektów ITS obejmującą: analizę potrzeb klienta i projekty koncepcyjne opracowanie architektury systemu i specyfiki technicznej urządzeń i poszczególnych podsystemów przygotowanie projektów wykonawczych, budowlanych i technicznych oraz projektów aplikacji informatycznych wdrożenie i kalibrację zintegrowanego systemu zarządzania ruchem szkolenia pracowników i wsparcie w bieżącej obsłudze systemu usługi serwisowe Współpracujemy ze światowej klasy producentami i dostawcami rozwiązań ITS: a także najlepszymi polskimi firmami:
6
TRISTAR - Zintegrowany System Zarządzania Ruchem
TRISTAR to jeden z największych projektów z zakresu Inteligentnych Systemów Transportowych realizowanych w Polsce - obejmuje swoim zasięgiem aglomerację trzech miast: Gdańska, Gdyni i Sopotu. Zakres: wyposażenie i uruchomienie Centrów Zarządzania Ruchem w Gdańsku i w Gdyni dostawa informatycznego systemu zarządzania ruchem pojazdów sieć łączności przebudowa i budowa sygnalizacji świetlnych system monitorowania i nadzoru ruchu pojazdów system nadzoru wizyjnego CCTV budowa drogowych stacji meteorologicznych system informacji dla kierowców system informacji parkingowej system informacji pasażerskiej, tablice elektroniczne na przystankach wyposażenie wszystkich pojazdów transportu publicznego w komputery pokładowe system rejestracji wykroczeń szkolenia użytkowników systemu
7
TRISTAR w liczbach Wartość kontraktu: 133 762 500 zł (brutto) 2
centra zarządzania ruchem w Gdańsku i Gdyni 150 sygnalizacji świetlnych 675 pojazdów komunikacji miejskiej 496 km kabli użytych do realizacji 136,9 km kanalizacji teletechnicznej 147,8 km kabli światłowodowych 61 szybkoobrotowych kamer z zoomem optycznym 172 szafki pomiarowo-zasilająco-teleinformatyczne 2 226 sygnalizatorów ulicznych świetlnych i dźwiękowych 13 stacji pogodowych badających warunki panujące na drodze 35 rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle 23 rejestratory przekroczenia prędkości 70 tablic informacji pasażerskiej na przystankach 22 terminale informacji pasażerskiej 203 wysokie konstrukcje wysięgnikowe 394 maszty niskie Wartość kontraktu: zł (brutto)
8
Star ITS Sp. z o.o. - Grupa kapitałowa Qumak
9
Star ITS Star ITS to firma zatrudniająca wykwalifikowanych inżynierów ruchu, analityków i informatyków działająca w szeroko pojętej sferze Inteligentnych Systemów Transportowych. Zakres działalności Kalibracja, obsługa i utrzymanie systemów sterowania i zarządzania ruchem Projektowanie i konsulting Rozbudowa i dostosowanie istniejących ITS-ów Kompleksowe wdrożenia ITS jako podwykonawca Grupy Kapitałowej Qumak
10
Projekt ITS Lublin
11
Doświadczony zespół Kierownik Projektu Dawid Klempka
Kierownik ds. projektów Andrzej Warzywoda Kierownik ds. prac budowlanych i teletechniki Mirosław Molendowski Główny architekt ds. inżynierii ruchu Martyna Abendrot Główny architekt ds. oprogramowania Filip Dziedzic Główny architekt ds. systemów IT Grzegorz Ostrowski Główny analityk Tomasz Liszka Biuro projektu Aneta Banaś Komitet Sterujący Kierownik Projektu Zamawiającego ZDiM Lublin Andrzej Matacz Nadzór nad realizacją IMS IMS Sp. z o. o.o.o. Józef Chęciński Kierownik Projektu Wykonawcy Biuro Projektu Architekt ds. Inżynierii Ruchu Główny Analityk Kierownik ds. Teletechniki Główny Architekt ds. IT Kierownik ds. Projektów Architekt ds. Oprogramowania Zespół Inżynierów Ruchu Zespół Budowlany i Teletechniki Zespół Analityków Zespół ds. IT Zespół Projektantów Zespół ds. Oprogramowania
12
Kluczowe terminy Projektu • Etap Projektowanie
Oddanie Projektów budowlanych dla znaków zmiennej treści Oddanie dokumentacji projektowej CSR Oddanie Projektów inżynieryjnych Oddanie Projektów inżynierii ruchu Oddanie Projektów budowlanych dot. skrzyżowań i sieci łączności Podpisanie umowy E0 E1 LEGENDA: ZADANIE WYKONANE ZADANIA WYKONYWANE
13
Kluczowe terminy Projektu • Etap Realizacja i Odbiory
Kalibracja i odbiór końcowy projektu Rozpoczęcie prac budowlanych Rozpoczęcie prac informatycznych Prace inżynierii ruchu Zakończenie projektu E2 LEGENDA: ZADANIE WYKONANE ZADANIA WYKONYWANE
14
Lokalni partnerzy KZA Przedsiębiorstwo Automatyki i Telekomunikacji S.A. specjalista w zakresie automatyki i sterowania ruchem kolejowym, telekomunikacji i energetyki ELPIE Sp. z o.o. wykonawstwo robót elektroinstalacyjnych i dystrybucja materiałów elektrycznych
15
Partnerzy technologiczni
16
Partnerzy technologiczni
Usługi projektowe i wdrożeniowe Utrzymanie i kalibracja systemów sterowania i zarządzania ruchem Szkolenia Oprogramowanie planistyczne, modele ruchu Systemy sterowania i zarządzania ruchem Usługi serwisowe
17
Ogólna koncepcja System sterowania i zarządzania
Środowisko planistyczne Zintegrowane rozwiązanie Środowisko przyjazne dla operatorów Optymalizacja obszarowa Wybór strategii sterowania Optymalizacja na poziomie lokalnym Modelowanie w czasie rzeczywistym
18
Wymierne efekty ⓿❽/⓿❾ Projekt badawczy – Ingolstadt
❹❻ Skrzyżowań z sygnalizacją świetlną Zmniejszenie wydzielania CO2 o 1600 ton Zmniejszenie spalania paliwa o litrów godzin mniej w zatorach Realne oszczędności miasta w kwocie euro
19
Światowe referencje Ponad 600 pracowników Wdrożenia na całym świecie
Ponad 12 spółek zależnych Wdrożenia na całym świecie
20
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.