Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY: „Kolejowe połączenia regionalne jako strategia produktowo-rynkowa spółki PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. w województwie opolskim w latach ”
2
CELE: Celem pracy jest analiza i ocena jak kolejowe połączenia regionalne w województwie opolskim zmieniały i rozwijały się w latach , jakich metod spółka PKP PR używała, aby zwiększać popyt na swoje usługi i jak to wpłynęło (z uwzględnieniem trudności jakie mogła napotkać) na rynek.
3
HIPOTEZY BADAWCZE: Oferta PKP PR w woj. opolskim była stabilna, w latach jej ulepszanie oraz modyfikacje następowały powoli i nie były znaczne. Nie pogarszano istniejącej już oferty mimo wzrostu kosztów prowadzenia działalności. Na niektórych trasach zwiększano popyt stosując promocje cenowe czy modyfikacje rozkładu jazdy. Trudności techniczno-taborowe (w szczególności na liniach niezelektryfikowanych) przyczyniły się do zmniejszenia popytu na usługi spółki.
4
ROZDZIAŁ 1. – Zarządzanie strategiczne jako element systemu zarządzania przedsiębiorstwem
W rozdziale omówiono: Pojęcie i istotę zarządzania Strategiczny wymiar zarządzania Szkoły i modele zarządzania strategicznego Pojęcie i główne elementy strategii Typologię strategii
5
ROZDZIAŁ 2. – Istota i rodzaje strategii produktowo-rynkowych
W rozdziale omówiono: Macierz Ansoffa Strategie konkurencji (m.in. strategie Portera) Strategie produkcyjne Strategie marketingowe Uwarunkowania wyboru strategii produktowo-rynkowych
6
W rozdziale 3. zostaną zaprezentowane:
Cele i hipotezy badawcze Zastosowane metody badawcze Charakterystyka rynku kolejowego w Polsce Sieć komunikacyjna województwa opolskiego Charakterystyka spółki PKP Przewozy Regionalne Rozdział 4. stanowić będzie analizę i ocenę oferty PKP PR w województwie opolskim w aspekcie kształtowania strategii produktowo-rynkowych przedsiębiorstwa.
7
Metody badawcze oraz źródła danych wykorzystanych w pracy:
Wywiady bezpośrednie z pracownikami spółki PKP PR oraz Urzędu Marszałkowskiego Dane udostępnione przez Dział Marketingu opolskiego oddziału PKP PR oraz Departament Infrastruktury i Gospodarki UM Raporty roczne spółki PKP PR Ogólnodostępne informacje o rozkładzie jazdy i ofertach taryfowych Publikacje dotyczące transportu kolejowego w regionie Wiedza uzyskana podczas praktyk studenckich w spółce
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.