Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKinga Kosiorek Został zmieniony 10 lat temu
1
Pozyskiwanie partnerów
2
Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy UDI jako proces
3
Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Rodzaje UDI głos konsumenta przewodnictwo konsumenta
4
Strategia innowacji
5
ĆWICZENIE Podzielcie się na grupy i spróbujcie określić narzędzia, które zastosowalibyście na poszczególnych etapach realizacji Waszego pomysłu.
6
Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu Definicja marketingu Marketing mix – 4P – 7P – 4C Marketing innowacji Strategia marketingowa Grupa docelowa Oferta technologiczna
7
ĆWICZENIE Konsumenci: Zastanówcie się, czego byście oczekiwali od produktów innowacyjnych? Producenci: Zastanówcie się, czego mogą oczekiwać klienci od produktów innowacyjnych?
8
ĆWICZENIE Stwórzcie profil potencjalnego odbiorcy oraz wstępnie zaplanujcie strategię marketingową dla Waszej innowacji. Opracujcie ofertę technologiczną dla swojego produktu.
9
Techniki negocjacji Co to są negocjacje? Wybrane techniki negocjacji
10
ZADANIE Narciarz wykupił karnet całodzienny, jednak w południe stwierdził, że nie ma już sił ani ochoty na dalszą jazdę. Przypadkiem spotyka osobę, która miała zamiar kupić karnet na pół dnia. Narciarz proponuje tej osobie odsprzedanie swojego karnetu. W parach jedna osoba wciela się w zmęczonego narciarza, natomiast druga – w potencjalnego nabywcę karnetu. Spróbujcie wynegocjować jak najkorzystniejszą dla Was cenę.
11
ĆWICZENIE Innowator chce pozyskać kapitał na swój biznes, przekonać inwestorów, że jego pomysł jest najlepszy. Inwestorzy chcą jak najlepiej zainwestować swoje pieniądze lub zakupić licencję, która będzie przynosiła zyski. Korzystając z informacji zawartych w materiałach wynegocjujcie warunki, które będą Was satysfakcjonowały.
13
Opracowanie merytoryczne: Fundacja ProRegio
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.