Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU
Maja Chudzik ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU
2
PUNKTOWY SYSTEM OCENIANIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU
3
Podstawowe składowe oceny:
Systematyczna praca na zajęciach: 0-2 punkty. Sprawdzanie postępów w: nabywaniu umiejętności ruchowych, poziomie sprawności fizycznej wiedzy teoretycznej Sprawdziany 4 w semestrze: 0-6 punktów- maksymalnie 24 punkty. Dodatkowa aktywność ucznia: maksymalnie 8 punktów.
4
Składowe oceny cd.: Uczeń reprezentujący szkołę podczas zawodów sportowych otrzymuje na koniec roku szkolnego ocenę o jeden stopień wyższą od uzyskanej na podstawie zebranych punktów. Próba zmian postaw i nawyków higieniczno-zdrowotnych: w przypadku „przyłapania” ucznia na paleniu papierosów lub korzystaniu z innych używek na terenie szkoły, uczeń za każdym razem otrzymuje cztery punkty ujemne /- 4 punkty/.
5
Dodatkowe informacje:
Uczeń zwolniony czasowo z ćwiczenia może odrobić zajęcia na SKS / za 2x45 minut otrzymuje 2 punkty/. Dziewczęta, w przypadku niedyspozycji, powinny przynosić strój sportowy i wykonywać ćwiczenia pozbawione przyśpieszeń, skoków, obciążających mięśnie brzucha.
6
% PUNKTÓW MOŻLIWYCH DO UZYSKANIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO:
OCENA SKŁADOWE OCENY Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: 95% PUNKTÓW CELUJĄCA SYSTEMATYCZNA PRACA NA LEKCJI, UDZIAŁ W SPRAWDZIANACH, DODATKOWA AKTYWNOŚĆ UCZNIA 80% PUNKTÓW BARDZO DOBRA 70% PUNKTÓW DOBRA 55% PUNKTÓW DOSTATECZNA 40% PUNKTÓW DOPUSZCZAJĄCA
7
Analiza efektów wprowadzenia PSO:
poprawa frekwencji; zwiększenie aktywności i zaangażowania uczniów podczas lekcji; marginalizacja wpływu sprawdzianów na ocenę końcową. Ocena wprowadzenia PSO przez uczniów: ocenianie jest czytelne i sprawiedliwe; uzyskanie możliwości otrzymania oceny bardzo dobrej przez uczniów mniej sprawnych.
8
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Maja Chudzik l
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.