Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003."— Zapis prezentacji:

1 Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003

2 MARKETING SERVICES Pojęcie daleko wykraczające poza tradycyjny podział na ATL i BTL

3 Marketing Services: o czym mówimy? Różnorodność wymykająca się definicjom Zintegrowana komunikacja dla wyrazistych marek Pomiar i efektywność

4 POMIAR Efekty działań agencji Marketing Services są bardziej mierzalne niż klasycznej agencji ATL

5 Co można zmierzyć? Direct Marketing: magia responsu Sales Promotions: wiara w efekty sprzedaży Loyalty Management: religia churnu i satysfakcji

6 STEREOTYP ATL myśli marką BTL myśli sprzedażą (efektywnością)

7 Wizerunek marki jest czymś co mierzą badania wizerunku marki Wizerunek marki jako wiązka atrybutów Wizerunek marki a zachowanie Indywidualna historia marki

8 BADANIA WŁASNE Agencja Marketing Services mierzy i liczy

9 Liczne zasoby numeryczne Potrzeby Logistyka i know-how Czy to ten sam konsument?

10 PRAGNIENIE MIŁOŚCI czyli rola agencji badawczych

11 Potrzeba standaryzacji i benchmarkingu Analiza sytuacji – demitologizacja ATLu Przewidywanie efektów – narzędzia specjalizowane Ocena skuteczności – podejście holistyczne

12 Na przykład nowe podejście do marki Potrzeba nowego ujęcia Holistycznego Personifikacja jako najtrafniejsza metafora Kontekstowego Punkty styku z marką Historycznego Marka jako część indywidualnej historii

13 DZIĘKUJĘ


Pobierz ppt "Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003."

Podobne prezentacje


Reklamy Google