Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałŁucyna Gęgotek Został zmieniony 10 lat temu
1
Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003
2
MARKETING SERVICES Pojęcie daleko wykraczające poza tradycyjny podział na ATL i BTL
3
Marketing Services: o czym mówimy? Różnorodność wymykająca się definicjom Zintegrowana komunikacja dla wyrazistych marek Pomiar i efektywność
4
POMIAR Efekty działań agencji Marketing Services są bardziej mierzalne niż klasycznej agencji ATL
5
Co można zmierzyć? Direct Marketing: magia responsu Sales Promotions: wiara w efekty sprzedaży Loyalty Management: religia churnu i satysfakcji
6
STEREOTYP ATL myśli marką BTL myśli sprzedażą (efektywnością)
7
Wizerunek marki jest czymś co mierzą badania wizerunku marki Wizerunek marki jako wiązka atrybutów Wizerunek marki a zachowanie Indywidualna historia marki
8
BADANIA WŁASNE Agencja Marketing Services mierzy i liczy
9
Liczne zasoby numeryczne Potrzeby Logistyka i know-how Czy to ten sam konsument?
10
PRAGNIENIE MIŁOŚCI czyli rola agencji badawczych
11
Potrzeba standaryzacji i benchmarkingu Analiza sytuacji – demitologizacja ATLu Przewidywanie efektów – narzędzia specjalizowane Ocena skuteczności – podejście holistyczne
12
Na przykład nowe podejście do marki Potrzeba nowego ujęcia Holistycznego Personifikacja jako najtrafniejsza metafora Kontekstowego Punkty styku z marką Historycznego Marka jako część indywidualnej historii
13
DZIĘKUJĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.