Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska."— Zapis prezentacji:

1 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska

2 Tematyka Wzrastająca złożoność współczesnej rzeczywistości gospodarczej z dużą zmiennością i gwałtownością przemian powoduje rosnące znaczenie marketingu jako filozofii myślenia i prowadzenia działań w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu

3 Umiejętność wykorzystania narzędzi marketingu, szans jakie niesie rozwój technologii informatycznych w budowaniu i realizowaniu określonych strategii oraz możliwości ich finansowania staje się istotnym źródłem sukcesu współczesnych organizacji

4 Moduł koncentruje się na zagadnieniach leżących u podstaw ideii marketingu – procesie kreowania wartości dla klienta, budowania pozycji konkurencyjnej organizacji i jej wartości na rynku

5 Dla kogo: Moduł stanowi ofertę dla studentów, posiadających podstawową wiedzę w zakresie zarządzania

6 Przedmioty Wizerunek w kształtowaniu wartości firmy Marketing relacji z klientem Zarządzanie wartością klienta Marketing wewnętrzny Determinanty zachowań konsumenckich Nowe technologie w marketingu Źródła i metody finansowania strategii marketingowych Zarządzanie projektami marketingowymi

7 Wymagania wstępne Podstawowy wymóg stanowi wiedza z zakresu zarządzania i funkcjonowania organizacji

8 Kompetencje absolwenta Moduł daje możliwość rozszerzenia wiedzy zakresu zarządzania, zwrócenia uwagi na marketing jako niezbędnej inwestycji dla pomyślnego funkcjonowania organizacji w warunkach konkurencji


Pobierz ppt "Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google