Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Niepełnosprawni wzrokowo
GfK Polonia Niepełnosprawni wzrokowo Omnibus, próba Polaków w wieku 15+, listopad 2012
2
P1. Skąd dowiaduje się Pan/i o osobach niepełnosprawnych wzrokowo?
Telewizja Internet Prasa Mam bezpośredni kontakt z osobami niewidomymi Kampanie społeczne (plakaty, billboardy) Inne Nie mam wiedzy na temat osób niepełnosprawnych wzrokowo trudno powiedzieć Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 2
3
P2. Czy informacje, które posiada Pan/i na temat kwestii niepełnosprawności wzrokowej wpłynęły na Pana/i postrzeganie osób z tą niepełnosprawnością? N=591 Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 3
4
P3. Osoby niepełnosprawne wzrokowo …
Część I Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 4
5
P3. Osoby niepełnosprawne wzrokowo …
Część II Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 5
6
P4. Pies przewodnik potrafi …
Część I Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 6
7
P4. Pies przewodnik potrafi …
Część II Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 7
8
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.