Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
Sklepik Szkolny - ”Stonka” Autorzy: Justyna Pietrzak Ilona Adrian Tomasz Antosiak Łukasz Skroboszewski
2
CEL PRZEDSIĘWZIĘCIA Firma „Stonka” będzie prowadzić działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży artykułów spożywczych na terenie Szkoły. Celem przedsięwzięcia jest sprzedaż artykułów spożywczych uczniom naszej szkoły
3
STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA
Misja Misją firmy „Stonka” jest handel artykułami spożywczymi. Pragniemy to osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktów, zadowoleniu klientów i cenami przystosowanymi do możliwości klientów. Wizja W przyszłość zamierzamy rozszerzyć swój asortyment produktów. Cele strategiczne Powyższe założenia przedsiębiorstwo zamierzamy osiągnąć dzięki realizacji następujących celów strategicznych: - Zapewnienie satysfakcji konsumenta - Zapewnienie stałej, najwyższej jakości produktów - Zapewnienie miłej i fachowej obsługi - Usytuowanie firmy w najlepszym dla klienta miejscu - Oferowaniu produktów przystosowanych cenowo do możliwości klientów.
4
OFERTA FIRMY Napoje: Inne: Batony: Dania ciepłe: Art. Papiernicze:
Napoje: Inne: Helena ,5l - 1,50zł Bajaderka ,20zł Bingo ,5l - 1,50zł Kanapka ,80zł Pepsi ,0l - 2,00zł Napoleonka - 1,50zł Pepsi ,5l - 1,50zł Pączki ,80zł Batony: Mars ,30zł Snikers ,50zł Princessa - 1,00zł Grześki ,00zl Twix ,30zł Princepolo - 1,00zł Coca-Cola 0,5l - 1,50zł Flipsy ,50zł Mirinda ,5l - 1,00zł Lizak ,80zł Soki ,2l ,00zł Paluszki ,00zł Herbata ,2l ,50zł Wafle ,20zł Kawa ,2l ,70zł Biszkopty ,50zł Mleko do kawy - 0,30zł Herbatniki - 0,20zł Chipsy ,00zł Gumy Orbit - 0,30zł Czekolada ,30zł Dania ciepłe: Zupki Chińskie - 2,00zł Zapiekanki ,50zł Hod-Dog ,50zł Hamburgery ,50zł Art. Papiernicze: Zeszyt ,50zł Długopis - 1,00zł Ołówek ,50zł Chusteczki higieniczne - 0,40zł
5
KLIENCI FIRMY Kryteria segmentacji Charakterystyka
Klientami firmy „Stonka ” będą uczniowie uczący się w tej placówce i pracownicy szkoły którzy zgłaszają popyt na produkty artykułów spożywczych, oczekujący miłej i fachowej obsługi. Portret typowego klienta: Kryteria segmentacji Charakterystyka Liczba klientów Około 1000 Wiek 17-21 Kieszonkowe i własne zarobki Około 100 zł
6
PLAN FUNKCJONOWANIA FIRMY
Lokal użytkowy o powierzchni 10 m2 planujemy dzierżawić od szkoły. Należy przeprowadzić w nim odpowiedni remont w celu przystosowania do działalności firmy. Planujemy zakupić: - Lodówkę zł. - Czajnik bezprzewodowy 50zł. - Lady zł. - Szafki zł. - Mikrofalówkę zł
7
CZYNNIK RYZYKA I POWODZENIA – ANALIZA SWOT
Mocne strony Słabe strony duża różnorodność produktów duża elastyczność cenowa czas pracy dostosowany do potrzeb klientów współpraca z solidnymi dostawcami gwarantowana wysoka jakość produktów brak konkurencji przedsiębiorstwo nowopowstające niestabilna kondycja finansowa małych firm brak rozszerzenia firmy ograniczona ilość klientów Szanse Zagrożenia przyjmowanie wzorców z krajów zachodnich wzbogacanie ofert brak zainteresowaniem firmą przez klientów rosnące wymagania klientów likwidacja szkoły
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.