Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi"— Zapis prezentacji:

1 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
Sklepik Szkolny - ”Stonka” Autorzy: Justyna Pietrzak Ilona Adrian Tomasz Antosiak Łukasz Skroboszewski

2 CEL PRZEDSIĘWZIĘCIA Firma „Stonka” będzie prowadzić działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży artykułów spożywczych na terenie Szkoły. Celem przedsięwzięcia jest sprzedaż artykułów spożywczych uczniom naszej szkoły

3 STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA
Misja Misją firmy „Stonka” jest handel artykułami spożywczymi. Pragniemy to osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktów, zadowoleniu klientów i cenami przystosowanymi do możliwości klientów. Wizja W przyszłość zamierzamy rozszerzyć swój asortyment produktów. Cele strategiczne Powyższe założenia przedsiębiorstwo zamierzamy osiągnąć dzięki realizacji następujących celów strategicznych: - Zapewnienie satysfakcji konsumenta - Zapewnienie stałej, najwyższej jakości produktów - Zapewnienie miłej i fachowej obsługi - Usytuowanie firmy w najlepszym dla klienta miejscu -    Oferowaniu produktów przystosowanych cenowo do możliwości klientów.

4 OFERTA FIRMY Napoje: Inne: Batony: Dania ciepłe: Art. Papiernicze:
Napoje: Inne: Helena ,5l - 1,50zł Bajaderka ,20zł Bingo ,5l - 1,50zł Kanapka ,80zł Pepsi ,0l - 2,00zł Napoleonka - 1,50zł Pepsi ,5l - 1,50zł Pączki ,80zł Batony: Mars ,30zł Snikers ,50zł Princessa - 1,00zł Grześki ,00zl Twix ,30zł Princepolo - 1,00zł Coca-Cola 0,5l - 1,50zł Flipsy ,50zł Mirinda ,5l - 1,00zł Lizak ,80zł Soki ,2l ,00zł Paluszki ,00zł Herbata ,2l ,50zł Wafle ,20zł Kawa ,2l ,70zł Biszkopty ,50zł Mleko do kawy - 0,30zł Herbatniki - 0,20zł Chipsy ,00zł Gumy Orbit - 0,30zł Czekolada ,30zł Dania ciepłe: Zupki Chińskie - 2,00zł Zapiekanki ,50zł Hod-Dog ,50zł Hamburgery ,50zł Art. Papiernicze: Zeszyt ,50zł Długopis - 1,00zł Ołówek ,50zł Chusteczki higieniczne - 0,40zł

5 KLIENCI FIRMY Kryteria segmentacji Charakterystyka
Klientami firmy „Stonka ” będą uczniowie uczący się w tej placówce i pracownicy szkoły którzy zgłaszają popyt na produkty artykułów spożywczych, oczekujący miłej i fachowej obsługi. Portret typowego klienta: Kryteria segmentacji Charakterystyka Liczba klientów Około 1000 Wiek 17-21 Kieszonkowe i własne zarobki Około 100 zł

6 PLAN FUNKCJONOWANIA FIRMY
Lokal użytkowy o powierzchni 10 m2 planujemy dzierżawić od szkoły. Należy przeprowadzić w nim odpowiedni remont w celu przystosowania do działalności firmy. Planujemy zakupić: - Lodówkę zł. - Czajnik bezprzewodowy 50zł. - Lady zł. - Szafki zł. - Mikrofalówkę zł

7 CZYNNIK RYZYKA I POWODZENIA – ANALIZA SWOT
Mocne strony Słabe strony  duża różnorodność produktów duża elastyczność cenowa czas pracy dostosowany do potrzeb klientów współpraca z solidnymi dostawcami gwarantowana wysoka jakość produktów brak konkurencji  przedsiębiorstwo nowopowstające niestabilna kondycja finansowa małych firm brak rozszerzenia firmy ograniczona ilość klientów Szanse Zagrożenia  przyjmowanie wzorców z krajów zachodnich wzbogacanie ofert  brak zainteresowaniem firmą przez klientów rosnące wymagania klientów likwidacja szkoły


Pobierz ppt "Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi"

Podobne prezentacje


Reklamy Google