Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
2
PUBLIC RELATIONS „zarządzanie komunikacją między organizacją a jej grupami opinii” („the management of communication between an organisation and it’s publics”) J. Grunig i T.Hunt
3
PUBLIC RELATIONS zespół celowo zorganizowanych działań nakierowanych na uzyskanie społecznego zrozumienia i akceptacji (czyli dobrego wizerunku)
5
„Szanuj swoje imię, gdyż ono przetrwa dłużej, niż największy zapas złota”
Księga Powtórzonego Prawa
6
CELE KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
wyposażenie w nowoczesną i użyteczną wiedzę dotyczącą kształtowania i realizacji działań w zakresie public relations przygotowanie do objęcia funkcji kierowniczych i samodzielnych w tym obszarze w przedsiębiorstwach i różnego rodzaju organizacjach i instytucjach, a także w firmach oferujących usługi profesjonalne tego typu
7
EFEKTY KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
umiejętność sprawowania funkcji kierowniczych i samodzielnych w przedsiębiorstwach i organizacjach posiadanie nowoczesnej wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych w sferze public relations oraz aktualnych trendów w tym zakresie znajomość specyfiki działalności w zakresie kreowania wizerunku w różnych obszarach działalności gospodarczej i publicznej umiejętność analizowania i diagnozowania uwarunkowań i problemów decyzyjnych oraz podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym dotyczących public relations podmiotów gospodarczych i publicznych na rynkach krajowych i międzynarodowych
8
PRZEDMIOTY KIERUNKOWE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
Marketing międzynarodowy Marketing usług Negocjacje w biznesie Psychologia zachowań konsumenckich System Informacji Marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w przestrzeni międzykulturowej Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
9
PRZEDMIOTY SPECJALIZACYJNE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
Foundraising i wolontariat Media relations i rynek mediów Prezentacje i wystąpienia publiczne Product placement Programy i kampanie społeczne Public relations instytucji finansowych Relacje inwestorskie Sponsoring i lobbing Wewnętrzny public relations
10
Do zobaczenia na zajęciach
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.