Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEdyta Zioło Został zmieniony 10 lat temu
1
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
AgroKarta Partnerski Program Lojalnościowy Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
2
AgroKarta Informacje podstawowe:
Partnerski Program Lojalnościowy Informacje podstawowe: Operator Programu: AgroPower Sp. z o.o. Rodzaj Programu: 2-wariatnowy – rabatowy i punktowy (wariant dobierany elastycznie przez Partnera). Partnerzy Programu: działające na rynku ogólnopolskim oraz lokalnym podmioty oferujące produkty i usługi dla rolników. Struktura Partnerów: w grupie Partnerów ogólnopolskich brak podmiotów konkurujących ze sobą, w grupie Partnerów lokalnych możliwe występowanie podmiotów oferujących produkty/usługi tego samego rodzaju. © AgroPower Sp. z o.o.
3
AgroKarta Cele Programu:
Partnerski Program Lojalnościowy Cele Programu: Dotarcie z ofertą Partnerów do szerszego grona klientów niż byłoby to możliwe w ramach działań pojedynczych Partnerów. Promowanie komplementarnych produktów/usług niekonkurujących ze sobą Partnerów. Zwiększenie wolumenu sprzedaży produktów/usług poszczególnych Partnerów. Zwiększenie lojalności posiadaczy kart wobec Partnerów Programu. © AgroPower Sp. z o.o.
4
AgroKarta Założenia minimalne:
Partnerski Program Lojalnościowy Założenia minimalne: Dystrybucja AgroKart oraz promowanie Programu za pośrednictwem branżowych czasopism, sieci sprzedaży Partnerów, ODRów oraz podczas targów i imprez branżowych. Do r. – 4 ogólnopolskich i 20 lokalnych Partnerów, rolników posiadających AgroKartę. Do r. – 10 ogólnopolskich i 100 lokalnych Partnerów, rolników posiadających AgroKartę. Udostępnienie Partnerom efektywnych narzędzi promocji własnej marki i oferty produktowej. © AgroPower Sp. z o.o.
5
AgroKarta Korzyści dla Partnera:
Partnerski Program Lojalnościowy Korzyści dla Partnera: Dostęp do szerokiego grona potencjalnych Klientów (docelowo ). Wyłączność ofertowa we własnym obszarze działalności (Partner ogólnopolski). Zwiększenie wolumenu sprzedaży własnych produktów/usług. Promowanie marki Partnera w ramach akcji reklamowych Programu. Zwiększenie lojalności klientów dzięki udzielanym rabatom, przyznawanym punktom i sponsoringowi konkursów. © AgroPower Sp. z o.o.
6
AgroKarta Korzyści dla Partnera – ciąg dalszy:
Partnerski Program Lojalnościowy Korzyści dla Partnera – ciąg dalszy: Informacje o Partnerze i jego ofercie w serwisie internetowym AgroKarta.pl oraz w mailingu. Logo lub nazwa Partnera na kolejnych edycjach kart. Promowanie marki Partnera na największych imprezach targowych w Polsce przez Operatora Programu (dystrybucja materiałów reklamowych Partnera). Możliwość rozszerzonej promocji wybranych produktów (serwis internetowy AgroKarta.pl + mailing). Niski koszt udziału w Programie w porównaniu z organizacją indywidualnego Programu Lojalnościowego. © AgroPower Sp. z o.o.
7
AgroKarta Korzyści dla rolnika:
Partnerski Program Lojalnościowy Korzyści dla rolnika: Korzystanie z rabatów i zbieranie punktów wymienialnych na gotówkę lub nagrody w dużej ilości punktów sprzedaży oraz w sklepach internetowych Partnerów. Dla każdego posiadacza AgroKarty prezent o wartości 199 zł – licencja oprogramowania komputerowego „AgroAsystent Mini” do zarządzania gospodarstwem rolnym. Specjalne oferty będące wynikiem negocjacji Operatora Programu z Partnerami i usługodawcami zewnętrznymi – np. preferencyjne stawki obowiązkowych ubezpieczeń rolniczych. Udział w losowaniach nagród rzeczowych. © AgroPower Sp. z o.o.
8
AgroKarta Oczekiwania wobec Partnera:
Partnerski Program Lojalnościowy Oczekiwania wobec Partnera: Przygotowanie oferty dla posiadaczy kart. Dystrybucja kart Programu pośród swoich klientów. Partycypacja w kosztach edycji kart oraz działaniach promocyjnych. Promowanie Programu w ramach własnych działań marketingowych. © AgroPower Sp. z o.o.
9
AgroKarta Działania promocyjne Operatora – bezpłatne:
Partnerski Program Lojalnościowy Działania promocyjne Operatora – bezpłatne: Prezentacja oferty Partnera w serwisie internetowym AgroKarta.pl. Mailing informacyjny o Partnerze i jego ofercie (w e-biuletynie). Promowanie marki Partnera w konkursach brandowych (gdy Partner funduje nagrodę). Promowanie marki Partnera na targach i imprezach branżowych. Nazwa Firmy Partnera na AgroKarcie (rewers). Promowanie Programu w ramach fanpage na facebook i nk. Promowanie Programu podczas Targów i imprez branżowych. Promowanie Programu i Partnerów podczas szkoleń organizowanych przez Operatora. © AgroPower Sp. z o.o.
10
AgroKarta Działania promocyjne Operatora – płatne:
Partnerski Program Lojalnościowy Działania promocyjne Operatora – płatne: Mailing reklamowy (wg indywidualnych potrzeb Partnera – precyzyjna selekcja grupy docelowej wg lokalizacji i rodzajów produkcji rolnej). Promowanie wybranego produktu Partnera na głównej stronie serwisu internetowego AgroKarta.pl oraz na fanpage’ach. Logo Partnera na AgroKarcie (awers). Logo Partnera na nośnikach reklamowych (plakaty, ulotki, koperty, banery, standy, kalendarzach) i gadżetach reklamowych Programu. Logo Partnera w reklamach prasowych. Promowanie produktu Partnera na targach i imprezach branżowych. Prezentacja produktów Partnerów podczas bezpośrednich spotkań z rolnikami (m.in. w ODR-ach). © AgroPower Sp. z o.o.
11
AgroKarta Plan najbliższych działań:
Partnerski Program Lojalnościowy Plan najbliższych działań: Start Programu: 1. września 2011 r. Pierwsi Partnerzy Programu: trwają rozmowy Operatora z potencjalnymi Partnerami. Do czerwca 2011 r. zostanie wyłonionych pierwszych 2 Partnerów ogólnopolskich, którzy obok AgroPower jako pierwsi zaistnieją w Programie. Pierwsza edycja kart: marzec 2011 r. (nakład szt.). Dystrybucja kart i materiałów reklamowych: od II połowy marca 2011 r. © AgroPower Sp. z o.o.
12
AgroKarta Partnerski Program Lojalnościowy Na awersie może zostać zamieszczone logo Partnera – reklama marki na wiele lat. © AgroPower Sp. z o.o.
13
AgroKarta Partnerski Program Lojalnościowy Na rewersie znajdzie się lista ogólnopolskich Partnerów Programu, aktualna w czasie tłoczenia danego nakładu kart. © AgroPower Sp. z o.o.
14
Osoba do kontaktu w sprawach Programu „AgroKarta”:
Partnerski Program Lojalnościowy Osoba do kontaktu w sprawach Programu „AgroKarta”: Marcin Zakęs, Prezes Zarządu AgroPower Sp. z o.o. tel , kom , © AgroPower Sp. z o.o.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.