Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kontakt: Adam Jarus tel. 501-772-442 Email: adam@vorbus.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kontakt: Adam Jarus tel. 501-772-442 Email: adam@vorbus.pl."— Zapis prezentacji:

1 Kontakt: Adam Jarus tel

2 PRACA Z DOKUMENTEM Główne okno programu. Widoczny dokument z wczytanymi pozycjami i numerami seryjnymi. Bezpośrednio w oknie dokumentu można pracować z czytnikiem kodów paskowych lub ręcznie dodawać pozycje do dokumentu.

3 WYDRUKI Podgląd wydruku dokumentu. Można zdefiniować własne typy dokumentów i określić dla nich cechy takie jak skrót, nazwę, tekst na dokumencie (np.tekst gwarancji) i logo.

4 WYDRUKI Wydruk z wyodrębnionymi numerami seryjnymi oraz okno parametrów wydruku.

5 BAZA PRODUKTÓW Edycja danych produktu. Można ustalić okres gwarancji oraz przydzielić produkt do grupy produktów. Możliwe jest później drukowanie nazw grup na dokumentach oraz własne sortowanie produktów.

6 KONTROLA WYDAWANIA System sygnalizuje niezgodność wystawianego dokumentu z dokumentem handlowym. Dzięki temu można łatwo uniknąć pomyłek podczas wydawania towaru.

7 RĘCZNE DODAWANIE NUMERÓW
Można wybrać ręcznie numer seryjny znajdujący się na magazynie bez użycia czytnika kodów paskowych.

8 ZDUBLOWANE NUMERY SERYJNE
System pozwala wprowadzać wiele produktów o takim samym numerze seryjnym. Jeśli wystąpi systuacja gdy wczytany numer posiada kilka produktów – system poprosi o wybór.

9 MASOWE WPROWADZANIE NUMERÓW
Wstawianie serii numerów przyspiesza przyjmowanie dużych partii towarów. Po prostu wprowadzasz ilośc i pierwszy numer seryjny.

10 PRZEGLĄDANIE OBROTÓW TOWARÓW
Przeglądanie obrotów produktów oraz konkretnego egzemplarza. Dzięki temu możesz dokładnie sprawdzić losy każdego towaru w Twojej firmie. Ponadto system oferuje wiele innych przydatnych zestawień.

11 SKANOWANIE DOKUMENTÓW
Do każdego dokumentu magazynowego można błyskawicznie zeskanować dowolne dokumenty np. karty gwarancyjne dystrybutorów. Nie ma już potrzeby przechowywania oryginałów w idealnym porządku i wyszukiwania ich przy każdej reklamacji. Teraz system na podstawie numeru seryjnego produktu natychmiast odnajdzie jego kartę gwarancyjną.

12 DEFINIOWANIE DOKUMENTÓW
Można stworzyć dowolne typy dokumentów i określić ich cechy takie jak: nazwa, skrót, domyślny tekst na dokumencie np. różne teksty gwarancji dla klientów hurtowych i detalicznych) oraz logo drukowane na dokumencie.

13 PRZYJĘCIA DO REKLAMACJI
Serwis - automatyczne wypełnianie formularza przyjęcia dzięki bezpośredniemu dostępowi do danych o obrotach. Praca osoby przyjmującej zredukowana do minimum.

14 MODUŁ SERWIS Serwis – lista zleceń pozwala w wygodny sposób posługiwać się programem. Możliwe jest sortowanie, filtrowanie i wyszukiwanie. Zlecenia oznaczone flagami są odpowiednio oznaczone.

15 ZLECENIE SERWISOWE Formularz zlecenia pozwala w wygodny sposób wprowadzać dane, śledzić status i jego zmiany oraz wykonywać wydruki. Do zlecenie można dowiązać dokumenty RTF lub utworzyć nowe. Mamy wgląd w pełną historię zlecenia.

16 WYDRUK ZLECENIA SERWISOWEGO
Wydruk zlecenia można wykonać na ekran lub drukarkę. Zawiera wszystkie niezbędne informacje.

17 WYSZUKIWANIE I ZESTAWIENIA
Wyszukiwanie danych w systemie Serwis jest berdzo proste i intuicyjne. Uzyskane zestawienie lub wynik wyszukiwania możemy przeglądać lub wydrukować do arkusza kalkulacyjnego.

18 WYSYŁKA DO DYSTRYBUTORÓW
Kreator wysyłek – pozwala szybko przygotować wysyłkę towarów do dystrybutora lub serwisu. Automatycznie drukuje specyfikację i etykiety na paczkę.

19 KREATOR WYSYŁEK Kreator wysyłek – umożliwia wygodne drukowanie etykiet na paczki.

20 ETYKIETY NA PACZKI Podgląd wydruku etykiety na paczkę w układzie pionowym.

21 WYDRUK GWARANCJI SERWISOWEJ
Bezpośrednio z modułu Serwis można wydrukować kartę gwarancyjną na wymieniany przez firmę lub dostawcę produkt.

22 OBSŁUGA PACZEK PRZYCHODZĄCYCH RMA
System Serwis obsługuje telefoniczne zgłoszenia reklamacji. Operator może nadać numer RMA przesyłki. Zlecenie takie otrzyma status Oczekiwane wg RMA i pojawi się w programie Paczki obsługiwanym przez osobę przyjmującą przesyłki.

23 Przyjęcie towaru w formie elektronicznej
Wystawiony dokument może zostać przesłany do kontrahenta (np. oddziału firmy) w formie elektronicznej (plik TXT lub VEF). Wczytanie takiego pliku umożliwia przyjęcie towaru automatycznie - bez ręcznego wczytywania produktów.

24 Moduł Zamówienia Baza zamówień jest wygodnym sposobem pracy w firmie handlowej gdzie inne osoby zajmują się przyjmowaniem zamówień od klientów natomiast inne ich realizacją. Osoba zamawiająca może gromadzić w bazie danych swoje zamówienia ze wszystkimi danymi i na bieżąco obserwować działania i odpowiedzi osoby odpowiedzialnej za ich realizację.

25 Synchronizacja z systemem handlowym
NAZ odpowiedzialny za synchronizację baz danych, wczytywanie dokumentów z systemu handlowego oraz wysyłkę poczty – duże możliwości konfiguracji pozwalają dostosować go do potrzeb firmy.

26 REGUŁY PRZETWARZANIA Definiując reguły przetwarzania można określić które dokumenty systemu handlowego i w jaki sposób będą wczytywane. Np. dla WZ klientów grupy cen D automatycznie może być wystawiana gwarancja detaliczna.

27 DZIĘKUJEMY ZA ZAPOZNANIE
SIĘ Z PREZENTACJĄ


Pobierz ppt "Kontakt: Adam Jarus tel. 501-772-442 Email: adam@vorbus.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google