Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Star City Tomaszów Mazowiecki
Kultura * Rozrywka * Zakupy
2
Wstęp Pierwsze w Tomaszowie centrum rozrywkowo-kulturalno-handlowe z budynkami mieszkalnymi
3
Zalety mniejszych miast
Niedobór nowoczesnych obiektów handlowych Duża liczba klientów Aktywność sieci handlowych poszukujących lokali Rozwój wszystkich segmentów nieruchomości w kraju Postrzeganie Polski jako rynku stabilnego Wzrost znajomości marek europejskich wśród klientów Wzrost gospodarczy kraju
4
Dlaczego Tomaszów Mazowiecki?
Liczba ludności: niemal , Strategiczny punkt w komunikacji: trasa: Warszawa-Wrocław-Praga, Malowniczo położony nad rzeką Pilicą, Atrakcyjny ze względu na Zabytki Fabryczne, idealne do rewitalizacji, Z badań wynika, że społeczność Tomaszowa Mazowieckiego oczekuje takiego projektu (aktualnie mieszkańcy TM odwiedzają tego typu obiekty w miastach sąsiednich)
5
Zabytki Fabrycznego Tomaszowa
Tomaszów Mazowiecki kluczowy dla rozwoju przemysłu w XIX wiecznej Polsce, Druga połowa XIX wieku: Tomaszów czołowym ośrodkiem przemysłu włókienniczego, Początek XX wieku 20 dużych fabryk i 100 małych zakładów włókienniczych Znaczący ośrodek produkcji dywanów i chodników
6
Nowy trend: Rewitalizacja fabryk
Manufaktura w Łodzi Stary Browar w Poznaniu
7
Motywująca konkurencja
2009 rok: otwarcie centrum rozrywkowo-handlowego w Piotrkowie Trybunalskim Pracę znajdzie tam ok. 800 osób Założenie Prezydenta K. Chojniaka: „Wspieranie przedsięwzięć lokalnych przedsiębiorców, którzy tworzą nowe miejsca pracy i zasilają piotrkowski budżet podatkami, czym w czynny sposób przyczyniają się do rozwoju miasta i regionu, to główne założenie polityki gospodarczej Władz Piotrkowa”.
8
Ożywienie centrum miasta
Byłe zakłady ZTW Mazovia S.A. Transakcja przyczyniła się do uratowania zakładu, poprzez spłatę zadłużenia, a tym samym miejsc pracy, Zabytkowe budynki, dzisiaj zniszczone, zostaną odrestaurowane i odda im się pierwotny charakter i urok, Centralna lokalizacja obiektu przywróci życie w centrum miasta.
9
Wczoraj-Dzisiaj-Jutro
12
ul. Barlickiego/Warszawska
13
Kompleks rozrywkowo-handlowo-mieszkaniowy (wstępne założenia)
Powierzchnia galerii: m2 Liczba sklepów: 80 Liczba sal kinowych: 4 Miejsca pracy: 600 Liczba mieszkań: do ustalenia Wartość inwestycji: PLN 300 milionów (bez części mieszkaniowej)
14
Centrum rozrywki Nowoczesne Kino: typu Multiplex
Aktualnie: Kino Włókniarz z jedną salą kinową i wąskim repertuarem Przy kinie centrum rozrywki, z grami komputerowymi, kręgielnią i barem, Food-Court z restauracjami i kawiarniami, idealne miejsce do spotkań w trakcie zakupów lub po wizycie w kinie.
15
Handel Butiki znanych marek,
Obecnie: Butiki znanych marek, Sklepy sieciowe, które sprzedają wyłącznie w centrach handlowych, Niższe ceny ze względu na efekt skali, Komfortowe i wysokiej jakości sklepy spożywcze Marki sieciowe, których brakuje: W galerii:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.