Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBonifacy Sobiech Został zmieniony 10 lat temu
1
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Magdalena Krzyżewska „Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
2
SUWAŁKI Województwo podlaskie Miasto na prawach powiatu
Założone w 1690 r. Powierzchnia 65,24 km2 ponad 69 tys. mieszkańców
3
SUWAŁKI
4
SUWAŁKI
5
reklama dotyczy oferty inwestycyjnej miasta www.ssse.com.pl
oferta inwestycyjna miasta była prezentowana po przez: Telewizję Polską – „Lato z Jedynką”, Tygodnik Suwalski, Radio 5, telewizję kablową w Suwałkach, Rzeczpospolitą, Puls Biznesu, informator gospodarczy miast Alytus – Suwałki, prasę regionalną oraz stronę internetową Urzędu Miasta.
6
public relations polityka informacyjna – Rzecznik Urzędu Miejskiego
cykliczne działania kierowane do mieszkańców imprezy kulturalne, sportowe i okolicznościowe nagrody i stypendia
7
Promocja sprzedaży pomoc organizacjom pozarządowym w formie kontraktowanych zadań lub pomoc przy pozyskiwaniu dodatkowych refundacji/wsparcie lokalowo sprzętowe dofinansowanie i kontrola merytoryczna całorocznej działalności Centrum Informacji Turystycznej oraz Centrum Międzynarodowej Informacji Kulturalno – Turystycznej współpraca z placówkami zajmującymi się kulturą (Regionalny Ośrodek Kultury i Sztuki, Młodzieżowy Dom Kultury, Muzeum Okręgowe wraz z Odziałem Muzeum im. Marii Konopnickiej, Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej, Archiwum Państwowe) akcja Lokalnych Inicjatyw Inwestycyjnych
8
sprzedaż osobista Inwestorzy -> sympozja, targi i konferencje gospodarcze (Spotkania gospodarcze nad Czarną Hańczą, Forum Gospodarcze Rynków Wschodnich w Mikołajkach, Polska Wystawa Narodowa w Kownie, Polska Wystawa Narodowa w Kiszyniowie, Polska Wystawa Narodowa w Kaliningradzie oraz wystawy meblowe w Kopenhadze i Lahti) organizowane są także indywidualne spotkania
9
sprzedaż osobista Turyści -> Centrum Informacji Turystycznej oraz Centrum Międzynarodowej Informacji Kulturalno – Turystycznej międzynarodowe i krajowe targi turystyczne w: Białymstoku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. wydawnictwo : „Informator turystyczny – Suwałki i Suwalszczyzna zapraszają” oraz „Suwałki. Miasto w zielonej krainie”. miasta partnerskie: Alytus i Mariampol (Litwa), Grande – Synthe(Francja), Voru (Estonia), Waren (Niemcy) oraz Rezenke (Łotwa).
10
SUWAŁKI zadania na lata 2009 - 2012
stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej Miasta przeprowadzenie medialnej kampanii wizerunkowej Miasta przeprowadzenie internetowej kampanii wizerunkowej Miasta kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta promowanie rozwoju turystyki, kultury i aktywnego wypoczynku promowanie przedsiębiorczości i innowacji
11
SUWAŁKI
12
reklama system identyfikacji wizualnej -obszar komunikacji komputerowej to także nadanie standaryzacji umeblowanie miasta wymienienie witaczy medialna kampania wizerunkowa internetowa kampania wizerunkowa lokalna kampania społeczna promocja Specjalnej Suwalskiej Strefy Ekonomicznej
13
public relations otwarcie Biura Prasowego
uruchomienie i moderacja internetowego forum opracowanie nowego programu kulturalno – rozrywkowego kontynuacja konkursu „Włócznia Jaćwingów” konkurs twórców prac naukowych, czy projektów usprawniających lub w znaczący sposób wpływających na rozwój Suwałk zlecenia w wyniku pobierania stypendium
14
promocja sprzedaży wydanie kalendarza imprez kulturalnych
promo – pack (plan miasta, kalendarz imprez kulturalnych, zniżki lub darmowe wejście dla dzieci, ulotki punktów gastronomicznych z rabatami, list od Prezydenta Miasta z podziękowaniami za odwiedziny)
15
promocja sprzedaży kwartalne spotkania nadawców procesu promocji
utrzymywanie dotychczasowych działań względem organizacji pozarządowych kontynuowanie akcji Lokalnych Inicjatyw Inwestycyjnych
16
sprzedaż osobista szkolenia dla pracowników CIT oraz CMIKT
stworzenie Punktu Obsługi Gospodarczej „Spotkania gospodarcze nad Czarną Hańczą” pod patronatem Specjalnej Suwalskiej Strefy Ekonomicznej Udział odpowiednio przygotowanych merytorycznie przedstawicieli Urzędu Miasta w targach, sympozjach i konferencjach zarówno o tematyce gospodarczej, jak i turystycznej.
17
sprzedaż osobista kontynuacja indywidualnych spotkań z przedsiębiorcami i potencjonalnymi inwestorami, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi dalsza współpraca z miastami partnerskimi.
18
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.