Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLudmita Konior Został zmieniony 10 lat temu
1
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski
2
Kontakty z mediami – inaczej media relations – to nic innego niż planowe i świadome wysiłki mające na celu utworzenie i podtrzymanie odpowiednich relacji między organizacją a przedstawicielami mediów
3
Ze względu na odmienną specyfikę różnych środków przekazu należy odpowiednio dobrać środki medialnych działań MR.
4
odpowiednia analiza i dobór mediów dobór osób odpowiedzialnych za kontakty z mediami dobra znajomość rynku mediów
5
Forma prasowa Forma telewizyjna Forma radiowa Forma internetowa
6
W ramach działań prasowych wykorzystywane są następujące formy publikacji: informacje prasowe i artykuły, konferencje, pokazy i prezentacje, wywiady, testy i konkursy.
7
W ramach działań radiowych wykorzystywane są następujące formy dziennikarskie: wiadomości i komunikaty, relacje i reportaże, kontakty ze słuchaczami i konkursy sponsorowane przez daną organizację.
8
Upowszechnienie informacji za pośrednictwem telewizji jest możliwe w takich formach jak: komunikaty i informacje w wiadomościach lub audycjach informacyjnych, rozmowa z przedstawicielem organizacji, własny film dostarczony telewizji lub retransmisja telewizyjna, testy i porównania produktów (w przypadku producentów).
9
Osoba rzecznika prasowego
10
Jak przekazać informacje odpowiedniej grupie odbiorców w odpowiedniej formie? To już zadanie specjalisty od media relations.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.