Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałUrszula Lipnicki Został zmieniony 10 lat temu
1
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce
2
Decyzja Starosty Hajnowskiego o wdrożeniu w Starostwie Powiatowym w Hajnówce systemu zarządzania jakością zgodnego w wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 System zarządzania jakością obejmuje wszystkie komórki organizacyjne z wyłączeniem następujących spraw: księgowości budżetowej, ochrony informacji niejawnych, obrony cywilnej oraz obronności kraju Marzec 2005
3
pełnomocnika d.s. systemu zarządzania jakością – Maria Owerczuk zespół pilotażowy Walentyna Gorbacz Ireneusz Kiendyś Włodziemierz Pietruczuk Mikołaj Telentejuk auditorów wewnętrznych: Ireneusz Kiendyś Maria Owerczuk Danuta Rola Violetta Miniuk Do wdrożenia systemu Starosta wyznaczył: Konstanty Wawreszuk Danuta Wasiluk Janina Moszczyńska Aniela Majewska
4
Misją Starostwa Powiatowego w Hajnówce jest kreowanie pozytywnego wizerunku Starostwa poprzez profesjonalną, rzetelną i skuteczną realizację zadań publicznych wynikających z przepisów i uregulowań statutowych, zapewniającą rozwój i promocję powiatu. Do realizacji naszej misji ustalamy sobie następujące cele: świadczenie klientom usługi profesjonalnej, rzetelnej, skutecznej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa, -skrócenie czasu załatwiania spraw, -zapewnienie klientom bezpośredniego, łatwego i szybkiego dostępu do informacji o działalności samorządu powiatowego. Starosta Hajnowski i pracownicy Starostwa Powiatowego w Hajnówce zobowiązują się do: - wdrożenia, utrzymania i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością, zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2001, - doskonalenia jakości usług świadczonych przez Starostwo i dostosowanie ich do wymagań klientów POLITYKA JAKOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO W HAJNÓWCE
5
Mapa procesów
6
cele operacyjne wydziałów procedury systemowe księgę jakości procedury operacyjne Opracowano i wdrożono:
7
Audit wewnętrzny – przeprowadzono przez auditorów wewnętrznych w miesiącu listopadzie 2005 Przegląd zarządzania – w miesiącu grudniu kierownictwo Starostwa Audit zewnętrzny przeprowadzony przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego Certyfikacja Sp. z o.o. w Gdyni Panią Annę Kupferschmidt – auditora wiodącego nie stwierdzono niezgodnośći Ocena wdrożonego systemu zarządzania jakością
8
Efekty z wdrożenia systemu zarządzania jakością zgodnego z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2001 Utworzono Punkt Obsługi Klienta Opracowano i wdrożono karty usług Przeprowadzane są badania ankietowe Uporządkowano prowadzono przez Starostwo działalność pod względem wymagań systemowych Usprawniono komunikację wewnętrzną pomiędzy wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Uruchomiono wydawanie Samorządowego Serwisu Informacyjnego
9
Świadomi jesteśmy, że nie ma idealnego urzędu, idealnego samorządu skąd wszyscy wychodzą zadowoleni. My nie dajemy stuprocentowej gwarancji, że każdy klient, wyjdzie od Nas zadowolony, chodzi o to, aby tych niezadowolonych było jak najmniej"
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.