Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Podsumowanie akcji promocyjnej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Podsumowanie akcji promocyjnej."— Zapis prezentacji:

1 Podsumowanie akcji promocyjnej.

2 Nasze stoisko. Nasza propozycja stoiska to nowoczesna bryła zawierająca w sobie elementy futurystyczne nawiązujące do innowacyjnej technologii a jednocześnie nie traci powiązania z podstawowymi skojarzeniami na temat miasta takimi jak – uzdrowisko, plaża, morze, zabawa, wakacje.

3 WARSZAWA - Pałac Kultury i Nauki 29.04.2010
Frekwencja odwiedzin. Ogółem nasze stoisko odwiedziło ponad 130 tysięcy osób. WARSZAWA - Pałac Kultury i Nauki POZNAŃ - Galeria Malta WROCŁAW - Arkady Wrocławskie Magnolia Park

4 Podsumowanie promocji.
WARSZAWA Dzięki niekonwencjonalnej formie naszego stoiska przyciągaliśmy uwagę gości zaproszonych na galę „Teraz Polska” a przede wszystkim kapituły konkursowej. Oceniana była jednak atrakcyjność naszego miasta oraz rozwój infrastruktury. POZNAŃ Kołobrzeg jest doskonale znany w Poznaniu dlatego promocja w tym mieście była mniejsza i nakierowana na inny rodzaj informacji. Wielu poznaniaków doskonale zna nasze miasto i orientuje się w jego walorach zdrojowych jak i w bazie hotelowej. WROCŁAW Nasze miasto nie jest tak dobrze znane we Wrocławiu w przeciwieństwie do Poznania. Działania promocyjne skierowaliśmy na przybliżenie lokacji miasta i jego atrakcyjność zarówno latem jak i zimą.

5 Ankieta. Podczas prezentacji stoiska przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą nowego portalu Ogółem badaniu poddało się 549 osób 397 mężczyzn 6% - poniżej 18 lat 37% lat 41% lat 14% lat 2% - powyżej 50 lat 152 kobiety 3% - poniżej 18 lat 29% lat 52% lat 12% lat 4% - powyżej 50 lat Respondenci korzystający z internetu w zróżnicowanym stopniu:

6 Sam portal w opinii badanych wypadł pozytywnie
Ankieta. Zdecydowana większość korzysta z nowych rozwiązań dostępnych w internecie takich jak przelewy internetowe, rezerwacje czy kupno biletów. 95% korzysta z internetu przy planowaniu wakacji dla tego pomysł stworzenia portalu klimatycznykolobrzeg.pl został oceniony bardzo pozytywnie. Respondenci przy planowaniu wakacji szukają informacji takich jak cena, zdjęcia obiektów, atrakcje dostępne w danym mieście, udogodnienia dla inwalidów, łatwość dojazdu. Zdecydowana większość respondentów (78%) stwierdziła, że system rezerwacji miejsc noclegowych pomoże im w podjęciu decyzji gdzie spędzić wakacje. Sam portal w opinii badanych wypadł pozytywnie 32% 59% 9% Atrakcyjność 1% 27% 64% 8% Funkcjonalność


Pobierz ppt "Podsumowanie akcji promocyjnej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google