Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałFrydrych Strychalski Został zmieniony 10 lat temu
1
2013
3
Format A3 (42cm x 29,7cm) Okładka + 12 kart połączonych spiralą Papier min.170g uszlachetniony lakierem dyspersyjnym Minimalny nakład: 200 sztuk
5
Syntetyczne połączenie kalendarza juliańskiego z tatarskim. Brak potrzeby ręcznego dopisywania ważnych wydarzeń z tatarskiego kalendarium.
6
12 pełnokolorowych kart Z prezentacją miejsc związanych z polskimi Tatarami, wydarzeniami ze świata tatarskiej kultury, lub organizacjami działającymi na rzecz kultury tatarskiej 12 plansz kalendarium uzupełnionych o: święta muzułmańskie i najważniejsze polskie święta narodowe
7
Kalendarz skierowany jest przede wszystkim do środowiska tatarsko-muzułmańskiego, ale może być także świetnym gadżetem promującym Tatarów Kalendarz będzie dostępny w sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłkowej.
8
Dystrybucja kalendarza obejmie osoby prywatne, organizacje i instytucje działające na rzecz polskich Tatarów, a także innych sympatyków kultury tatarskiej.
9
ZACHĘCAMY DO WSPÓŁTWORZENIA KALENDARZA!
10
Bezpośredni kontakt z przedstawicielami środowiska tatarskiego Całoroczna prezentacja własnej działalności Utrwalenie wizerunku w świadomości sympatyków tatarskiej kultury Współudział w popularyzacji kultury polskich Tatarów Możliwość dystrybucji kalendarza na korzystnych warunkach
11
Każdy partner ma prawo do wykupu maksymalnie 2 kart kalendarza Każda karta składa się z dwóch części (część graficzna i kalendarium). Kalendarium jest stałe i jednakowe na wszystkich kartach. Część graficzna jest indywidualizowana i składa się z grafiki (np. zdjęcie, kolaż) oraz pola tekstowego Pole tekstowe przeznaczone jest na zwięzły opis dotyczący działalności Partnera, lub przedstawianej grafiki (maksymalnie 1200 znaków). Przykłady usytuowania pola tekstowego na grafice: Grafikę i tekst dostarczają Partnerzy. Wymogi techniczne dotyczące grafiki: Preferowane wymiary: 3508 x 2776 px (235mm x 297mm) mniejszy rozmiar skutkuje obniżeniem jakości fotografii format pliku: jpg, pdf, eps, psd
12
Logotypy lub nazwy Partnerów zostaną umieszczone na okładce Kalendarza. Każdy Partner dostaje 10 egzemplarzy kalendarza do własnej dyspozycji Każdy Partner nabywa pierwszeństwo wykupu kart/y w kolejnych edycjach kalendarza. Każdy Partner nabywa prawo do zamówienia dodatkowych egzemplarzy Kalendarza w preferencyjnej cenie. Każdy Partner nabywa prawo do sprzedaży Kalendarza z zastrzeżeniem, że cena detaliczna nie będzie niższa niż cena ustalona przez ZTRP w sprzedaży regularnej. Nakład i ostateczna cena jednostkowa Kalendarza będzie zależna od ilości złożonych zamówień. Koszt wykupu jednej karty kalendarza wynosi 500zł. Koszt wykupu dwóch kart kalendarza wynosi 900zł. W przypadku zgłoszenia się większej ilości chętnych niż dostępnych kart Kalendarza, o nawiązaniu współpracy decyduje kolejność zgłoszeń.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.