Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Przykłady negatywne
2
słupy trakcyjne w szerokości użytecznej przystanku
3
sygnalizator w szerokości użytecznej przystanku
4
nowo posadzone drzewa w szerokości użytecznej przystanku
5
wiatokiosk na przystanku w postaci wysepki - mało miejsca
6
wiata z wysięgiem dachu poza tylną ścianę - niewykorzystana przestrzeń
7
zbyt długi i szeroki przystanek - zarasta trawą
8
przystanek na ul. Szewskiej bez normatywnej krawędzi - pochylnia dla wózków inwalidzkich wisi w powietrzu (analogiczny błąd popełniono na nowym rondzie Reagana) fot.: Tomasz Sielicki
9
Przykłady pozytywne
10
wiata bez wysięgu dachu poza tylną ścianę
ustawiona tylną ścianą w osi ogrodzenia
11
Berlin - wiaty zintegrowane z ogrodzeniem
12
Drezno - wąski przystanek z roślinnością
13
przystanek wiedeński źródło: Biuletyn Komunikacji Miejskiej nr 74
14
Kraków - przystanek wiedeński fot.: Ireneusz Hyra
15
Kraków - przystanek wiedeński fot.: Ireneusz Hyra
16
Kassel - przystanek wiedeński http://cs. wikipedia
17
Praga - przystanek przylądkowy http://cs. wikipedia
18
Brno - przystanek z wyspą czopującą ruch źródło: Stranky o mestske hromadne doprave
19
Grenoble - przystanek w strefie ruchu uspokojonego fot
Grenoble - przystanek w strefie ruchu uspokojonego fot.: Jacek Wesołowski
20
Bazylea - przystanki w układzie stacji kolejowej źródło: Technika Transportu Szynowego 7-8/2002
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.