Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBratomił Achtelik Został zmieniony 10 lat temu
1
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
2
Dwa zdania o mnie: Internet i e-commerce Pierwszy start-up Marketing internetowy Obecny projekt
3
A więc chcesz wypromować swój startu-up? Nie masz pieniędzy Nikt nie zna Twojej marki/produktu Innowacyjny produkt, często nierozumiany
4
Mój startup jest tak innowacyjny i użyteczny, że ludzie sami będą o mnie opowiadać znajomym.
5
Czy możesz zrezygnować z marketingu? Doing business without advertising is like winking at a girl in the dark. You know what you are doing but nobody else does. - Steuart Henderson Britt
6
Ok, a więc Social Media… (w sumie dlaczego akurat ten kanał?) może być praktycznie darmowy jest najbardziej dostępny przeogromny zasięg potencjał viralowy Oh, cmon.. Jeśli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz ;)
7
10.700.000 użytkowników ~ 300.000 użytkowników 5.000.000 użytkowników 13.500.000 użytkowników..nie mówiąc o zasięgu globalnym!
8
Czyli nie mam wyboru? Zrozumienie Pomysł Realizacja
9
You cant buy attention anymore. Having a huge budget doesnt mean anything in social media…The old paradigm was pay to play. Now you get back what you authentically put in. Youve got to be willing to play to play. – Alex Bogusky, co-chairman CP&B
10
Pamiętaj, że ważniejsza od ilości jest jakość!
12
Simon Senek i teoria Golden Circle www.ted.com
13
Dziękuję za uwagę ;-) piotr.rozycki@wisetrends.com facebook.com/piotr.rozycki
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.