Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGrzegorz Poloczek Został zmieniony 10 lat temu
1
Wiesława Piotrowska Szkoła Podstawowa nr 23 w Gliwicach
1 Klucz do uczenia się Wiesława Piotrowska Szkoła Podstawowa nr 23 w Gliwicach
2
Moduł Gry rozwijające. Motyle
2 Moduł Gry rozwijające. Motyle Moduł „Gry rozwijające” zawierał ćwiczenia, które zachęcały dzieci do rozwijania, wyrażania pomysłów i uczuć o świecie w różnych koncepcjach. Zadania, które przeprowadziłam wyrabiały przekonanie dziecka do jego kreatywności, do wyrażania tego, co myśli. Dziecko nabierało pewności podejmowania decyzji i prezentowania swoich koncepcji.
3
3 Początkowo dużą trudnością okazała się praca w grupach. Dzieci prezentujące silną osobowość z trudem poddawały się regułom pracy w grupach lub parach. Dzięki specyfice podejmowanych zadań, szybko dostosowały się do obowiązujących procedur. Ich potencjał posłużył do wdrażania dzieci mniej aktywnych i przebojowych.
4
4 Losowanie ludzików
5
5 Dziewczynka dopasowuje obrazek przedstawiający prawdziwą rzecz do jego schematu
6
Zaczarowane obrazki Dziewczynka nazywa różne przedmioty, które pasują do rysunku schematycznego.
7
Dziewczynka potrafi zastosować prosty kod.
Kto mieszka w tym domu? Dziewczynka potrafi zastosować prosty kod.
8
Stoły na przyjęcie
9
Dziewczynka potrafi dostosować kształty geometryczne jako symbole
Dziewczynka potrafi dostosować kształty geometryczne jako symbole. Potrafi połączyć kształty geometryczne z obrazkami zwierząt.
10
Obrazkowa gimnastyka
11
Dzieci dekodują schematycznie przedstawione pozy i tworzą wiadomości wizualne.
12
Kierowcy i budowniczowie
13
Dzieci wizualizują schemat bryły przedstawiony na płaszczyźnie
Dzieci wizualizują schemat bryły przedstawiony na płaszczyźnie. Rozwijają umiejętności kalkulacyjne.
14
Koniec 2012
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.