Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGrażyna Fuks Został zmieniony 10 lat temu
2
10 września 2009 roku szkolny doradca zawodowy, p. B. Białożyt- Horzela, poinformowała Grono Pedagogiczne Gimnazjum nr 9 o możliwości zgłoszenia szkoły do wzięcia udziału w Ogólnopolskim Tygodniu Kariery. Propozycja została zaakceptowana przez Dyrektora szkoły oraz jej nauczycieli. Ustalono, że Gimnazjum nr 9 w ramach OTK zorganizuje konkurs dla uczniów klas III pt. Mój wymarzony zawód. Osoby odpowiedzialne za zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu: mgr B. Białożyt-Horzela, mgr E. Zasada
3
Szkolny doradca zawodowy mgr B. Białożyt-Horzela zgłasza szkołę jako regionalnego organizatora OTK.
5
Organizatorki rozpisały regulamin konkursu Mój wymarzony zawód, który został zatwierdzony i podpisany przez Dyrektora gimnazjum p. Tomasza Janusa.
7
Uczniowie mogli wykazać się umiejętnościami w następujących obszarach: język polski (wypracowanie na temat: Zawód moich marzeń – forma prozatorska, dowolna), język obcy (zgłębianie słownictwa związanego z wymarzonym zawodem), muzyka (przygotowanie tekstu piosenki na temat wymarzonego zawodu), plastyka (plakat w dowolnej technice graficznej lub malarskiej prezentujący wymarzony zawód), informatyka (prezentacja multimedialna).
8
Konkurs przebiegał dwuetapowo. W I etapie prace uczniów sprawdzali i oceniali nauczyciele poszczególnych przedmiotów. W II etapie, spośród autorów wybranych z poprzedniego etapu prac, komisja wyłoniła zwycięzców.
9
Wychowawcy klas III oraz nauczyciele przedmiotów: język polski, język obcy, muzyka, plastyka, informatyka zostali zapoznani z regulaminem konkursu oraz spoczywającymi na nich obowiązkami.
12
Zadaniem wychowawców jest powiadomienie klas o konkursie oraz zmobilizowanie uczniów do wzięcia w nim udziału. Nauczyciele wymienionych przedmiotów odpowiedzialni są za nadzór, sprawdzenie i ocenę przedstawionych przez uczniów prac.
13
Organizatorki konkursu umieściły na korytarzach szkoły plakaty informacyjne zachęcające uczniów klas III do wzięcia udziału w konkursie.
15
W dniach 15-30 września 2009 roku odbywa się I etap konkursu. Uczniowie klas III mają 2 tygodnie na zaprezentowanie prac w poszczególnych kategoriach. Nad sprawnym przebiegiem tego etapu czuwają wychowawcy i nauczyciele przedmiotów.
17
Ponieważ konkurs ma charakter jawny, wszystkie zgłoszone prace są prezentowane na forum szkoły. Wypracowania i plakaty zgłoszone do konkursu stanowią stałą wystawę na korytarzu szkolnym. Prezentacje multimedialne przedstawiane są społeczności uczniowskiej podczas długich przerw.
22
W dniach 5-9 października 2009 roku odbył się II etap konkursu. Komisja oceniła otrzymane prace i wyłoniła zwycięzców. Tabela z punktacją oraz nagrodzone prace udostępnione są wszystkim uczniom i pracownikom szkoły na tablicy znajdującej się obok gabinetu doradcy zawodowego.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.