Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHalina Zawodnik Został zmieniony 10 lat temu
1
Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku
2
W ankiecie brało udział 74 osoby 67% pielęgniarki 15% sekretarki 9% lekarze 9% personel średni
3
Moja praca powoduje że czuję się
4
Ocena współpracy z oddziałami
5
Ocena współpracy z Izbą Przyjęć
6
Ocena współpracy z konsultantami
7
Ocena współpracy z pracownią bronchoskopii
8
Ocena pracy z dokumentacją medyczną
9
Ocena pracy na dyżurze
10
Współpraca z działem rtg
11
Współpraca z pracownią CT
12
Współpraca z laboratorium
13
Współpraca z mikrobiologią
14
Współpraca z działem technicznym
15
Ocena działu higieny
16
Ocena transportu wewnętrznego
17
Współpraca z apteką
18
Ocena działu żywienia
19
Ocena pralni
20
PODSUMOWANIE
21
WNIOSKI Bardzo dobrą ocenę uzyskały działy nie związane bezpośrednio ze świadczeniem usług medycznych Apteka (55pkt.) pracownie rtg (52 i 50pkt) laboratoria (44pkt)
22
Wnioski Zdecydowanie negatywną ocenę uzyskały usługi świadczone przez firmy współpracujące: żywienie (5pkt) pralnia ( -30pkt)
23
Wnioski Najniższe oceny związane z bezpośrednimi świadczeniami medycznymi uzyskały: Izba Przyjęć (16pkt.) praca na dyżurze (18pkt.) współpraca z konsultantami (20pkt.) praca z dokumentacją medyczną (27pkt.)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.