Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”"— Zapis prezentacji:

1 „Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”

2 Strategicznym celem projektu jest rozszerzenie i podniesienie jakości usług firmy Trans-Wiert Sp. z o.o. oraz poprawa konkurencyjności firmy poprzez inwestycje w zakup urządzeń gwarantujących wysoki poziom technologiczny świadczonych usług.

3 ETAP I Inwestycja polegała na wbudowaniu w istniejący na Stacji Kontroli Pojazdów kanał rewizyjny nowej linii do badania stanu technicznego pojazdów. Zainstalowano urządzenia wiodącej na rynku firmy, służące do kompleksowej diagnostyki pojazdów samochodowych podczas wykonywania badań technicznych.

4 Łączny koszt inwestycji etapu I wyniósł:
,56 PLN netto Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło 145 472,61 PLN netto

5 Linia do wykonywania przeglądów okresowych

6 Jednostka sterująca z analizatorem spalin i dymomierzem.

7 Urządzenie do kontroli amortyzatorów FWT/SA2

8 Urządzenie rolkowe do kontroli sprawności układu hamulcowego.

9 ETAP II i wtryskiwaczy Common Rail.
Kolejnym etapem był zakup stanowiska do testowania pomp i wtryskiwaczy Common Rail. Urządzenie obsługuje systemy zasilania stosowane w silnikach Diesla, zainstalowanych zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych jak i różnego rodzaju sprzęcie budowlanym.

10 Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy przeznaczone jest do testowania pomp i wtryskiwaczy paliwa występujących w systemie Common Rail oraz w systemach z pompą rozdzielaczową VE. Stanowisko umożliwia zamocowanie różnych typów pomp i wtryskiwaczy, podłączenie zasilania i zrzutu paliwa, podłączenie menzurek pomiarowych, kontrolę dawki paliwa i wielkości przelewu oraz podłączenie niezbędnych przewodów sterujących z testerów umieszczonych na urządzeniu.

11 Całość umożliwia przeprowadzenie pełnych
i bezpiecznych testów badanych komponentów. Stanowisko wykonane jest w postaci specjalnego stalowego stelaża, na którym zamontowano wszystkie niezbędne wsporniki i urządzenia. Napęd pomp realizowany jest przez silnik asynchroniczny 3-fazowy sterowany falownikiem poprzez przekładnię z pasekiem zębatym.

12 Stół został wykonany do pracy dwustronnej, tzn
Stół został wykonany do pracy dwustronnej, tzn. możliwe jest zamontowanie różnego osprzętu z obu stron stołu tak, aby można było przemiennie testować np. pompy CR i VE.

13 Łączny koszt inwestycji etapu II wyniósł:
59 400,00 PLN netto Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło 32 460,00 PLN netto

14 Stanowisko do testowania pomp i wtryskiwacz silników Diesla.

15 Pulpit sterujący urządzenia

16 Stół probierczy urządzenia do testowania pomp i wtryskiwacz silników Diesla.

17 ETAP III Ostatni etap to zakup komory śrutowniczej.
Urządzenie przeznaczone jest do obróbki strumieniowo ściernej. Oczyszczanie odbywa się za pomocą scierniwa np. śrutu stalowego w postaci ciętego pręta lub kulek.

18 Komora śrutownicza

19

20 Obieg ścierniwa odbywa się w układzie zamkniętym, który zapewnia wielokrotne wykorzystanie medium czyszczącego.

21 Zespół odpylająco filtrujący.

22 Komora wyposażona jest w filtr odpylający typu DM-FC który zapewnia, że powietrze emitowane jest czyste, a komora jest inwestycją sprzyjającą poszanowaniu środowiska, zgodnie z obowiązującymi normami.

23 W celu zapewnienia odpowiednich warunków widoczności dla operatora, wentylacja została zaprojektowana tak aby zapewnić zarazem dynamiczne i laminarne przepływy powietrza. Oświetlenie wnętrza zapewniają energooszczędne reflektory zapewniajace natężenie oświetlenia > 300 lux

24 Komora posiada nowoczesny system zasilający urządzenie w sprężone powietrze oraz zapewniający odpowiednie parametry powietrza.

25 Zespół pneumatyczny.

26 Zespół sterujący przepływem ścierniwa.

27 Łączny koszt inwestycji etapu II wyniósł:
,00 PLN netto Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło ,00 PLN netto

28 ZAKUP WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2007 – 2013 INWESTUJEMY W ROZWÓJ WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

29 TRANS – WIERT SP. Z O.O. JASŁO UL. PRZEMYSŁOWA 11


Pobierz ppt "„Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google