Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska."— Zapis prezentacji:

1 WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE)
Joanna Jercha - Malinowska

2 Kształcenie na odległość
ZALETY Elastyczność Redukcja kosztów Dostępność Możliwość samodzielnej pracy WADY Czas tworzenia materiałów Wysokie koszty wytworzenia materiałów Problemy techniczne

3 Język specjalistyczny
Sposób kształcenia wymagany przez rzeczywistość – dostosowanie się do rynku pracy oraz standardów ministerialnych Potrzeba znajomości języków w pracy – zwłaszcza w turystyce Co to oznacza dla studenta? specyficzna terminologia funkcje językowe konieczne do komunikacji z klientem

4 Opracowane kursy z języka angielskiego w turystyce
English for International Tourism Pre-Intermediate A2 English for International Tourism Intermediate B1 Going International B2

5 Etapy pracy nad kursem Faza wstępna – opracowanie dokumentacji; przygotowanie wytycznych dotyczących tworzenia kursów; ustalenie harmonogramu prac Prace nad tworzeniem materiałów – współpraca autorzy – metodyk - koordynator Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem b-learning’u Ocena kursu Korekta kursu

6 Struktura kursu Moduł 0 – opis kursu (cele zajęć, krótka informacja na temat wymagań wstępnych); forum błędów i aktywności Moduły merytoryczne (wprowadzenie do każdego z nich) Moduły powtórzeniowe - samosprawdzające Przewodnik dla nauczyciela Spis słownictwa

7 Ogólne informacje na temat kursu

8 Przykładowy moduł - poziom A2

9 Przykładowy moduł – poziom B1

10 Przykładowy moduł – poziom B1

11 Przykładowy moduł – poziom B2

12 Przykładowy moduł powtórzeniowy

13 Przewodnik dla nauczyciela

14 Spis słownictwa

15 Rodzaje aktywności Zadania na czytanie Zadania na pisanie
Zadania na słuchanie Zadania na słownictwo Zadania gramatyczne Zadania na wymowę

16 Kursy języka angielskiego w turystyce – rodzaje testów
dopasowywanie testy wielokrotnego wyboru testy jednokrotnego wyboru uzupełnianie luk prawda/fałsz układanie we właściwej kolejności

17 Przykładowe polecenie
Quiz 1 — Describing dishes You are going to take the professional practice quiz connected with describing dishes which is explained on page 85 in your Students' Book. Read the useful expressions. Check the unfamiliar words in a dictionary. You can use the online dictionary Take the quiz on the platform. Order the words to make full sentences. You can take the quiz as many times as you wish. Your highest score will be recorded. You can score a maximum of 7 points in this quiz. Grading method: Highest grade

18 Polecenie – poziom B2

19 Polecenie do zadania

20 Przykładowe zadanie na pisanie

21 Przykładowe zadanie na pisanie

22

23 Przykładowe zadanie

24 Przykładowe zadanie

25 Przykładowe zadanie

26 Przykładowe materiały dodatkowe
Dear Student! Working on Module 15 you have read about selected attractions of Madrid as well as about recommending places for weekend breaks. If you want to find out more about the city you could visit the website which will provide you with some additional information about it: en.wikipedia.org/wiki/Madrid You could also try watching the video below as it shows travel agents dealing with customers on the phone and in person:

27 Dlaczego warto wykorzystywać b-learning?
świetna powtórka przed kolokwium praca ustawiczna studenta (zwłaszcza na studiach niestacjonarnych) – sterowanie nauką zgodnie z własnymi potrzebami rozwijanie wszystkich umiejętności możliwość wielokrotnego wykonywania zadań w celu utrwalenia materiału

28 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "WYKORZYSTANIE B-LEARNING’U W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO (ANGIELSKI W TURYSTYCE) Joanna Jercha - Malinowska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google