Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSobiesława Sadłocha Został zmieniony 11 lat temu
1
dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
Dzień adaptacyjny dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
2
Grupa A – sem. Prof. Jan Zalewski
Cieńciała Patrycja Głowacki Jaromir Goniowski Piotr Helwing Katarzyna Kaźmierczak Marta Krawczyk Lech Kukla Kamil Kwiatek Judyta Kwiecień Anna Mientus Justyna Pastuszczak Michał Rogowska Aleksandra Różański Rafał Serhan Oktawia Smandzik Weronika Strzelecka Justyna Tatarczyk Magdalena Zakrzewski Krzysztof
3
Grupa B – sem. Prof. Ryszard Wolny
Baran Michał Fryda Mateusz Gołda Hanna Gontarek Agata Kozieł Aleksander Majcher Natalia Maślanka Lukas Maziarz Małgorzata Mikołajczak Agnieszka Myczewska Anna Pelc Katarzyna Radzwan Karolina Spodzieja Klaudia Syga Martyna Tekieli Aleksandra Wojciechowska Małgorzata
4
Grupa C – sem. Prof. Marek Błaszak
Badura Ewa Budzyńska Małgorzata Czechowska Natalia Gajowska Katarzyna Gembara Marcin Hajda Agnieszka Kaczmarek Justyna Kościelna Olga Kuczma Magdalena Marciniszyn Piotr Melko Bartłomiej Natkaniec Sabina Siek Przemysław Skowron Jakub Tesluk Weronika Wyderka Karolina Zdrzałek Mariola
5
Grupa D – sem. Prof. Liliana Piasecka
Borowska Anna Cebula Martyna Ciężka Magdalena Jagodzińska Karolina Karczewska Kaja Kendik Justyna Koban Justyna Kozak Katarzyna Kwaśniak Weronika Latosiński Marek Lis Florentyna Nowak Agnieszka Pluta Mateusz Rycek Natalia Szponar Monika Trzeciak Hanna
6
www.anglistyka.uni.opole.pl = www.ifa.uni.opole.pl
8
OŚWIADZENIE W SPRAWIE UPRAWNIENIA DO BEZPŁATNEGO STUDIOWANIA
9
Nowa ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym wymaga, aby w teczce osobowej studenta znalazło się oświadczenie o spełnianiu warunków do podjęcia i kontynuowania studiów stacjonarnych bez wnoszenia opłat. Student może je wprowadzić do USOSa* po otrzymaniu numeru albumu. --- * USOS – UNIWERSYTECKI SYSTEM OBSŁUGI STUDIÓW
10
Instrukcja dla studentów przyjętych w roku 2012 w sprawie: oświadczenia studenta o spełnianiu warunków do podjęcia i kontynuowania studiów stacjonarnych bez wnoszenia opłat
11
Każdy kandydat po przyjęciu na studia otrzymuje adres mailowy w postaci (nr indeksu = nr albumu). Jest on generowany automatycznie w momencie nadania nr albumu nowo przyjętemu studentowi. Hasło do tego adresu pozostaje takie samo, jak to, które używane było przez kandydata w systemie IRK (Internetowej Rejestracji Kandydatów na Studia). Powyższy adres mailowy jest jednocześnie loginem do systemu USOSweb na stronie: hasło pozostaje bez zmian.
12
Oświadczenie o spełnianiu warunków do podjęcia i kontynuowania studiów stacjonarnych bez wnoszenia opłat nowo przyjęty student wypełnia elektronicznie w systemie USOSweb po zalogowaniu na stronie w terminie do 20 października 2012.
13
Jak złożyć oświadczenie?
1) Po zalogowaniu się należy wejść na moduł „WNIOSKI”, 2) Na liście dostępnych wniosków znajduje się „Oświadczenie studenta o spełnieniu warunków do podjęcia i kontynuowania studiów stacjonarnych w uczelni publicznej bez wnoszenia opłat” – po wybraniu tego wniosku należy kliknąć „Złóż wniosek”,
14
3) Ekran pierwszy jest ekranem informacyjnym, który zawiera fragment Rozporządzenia wyjaśniający podstawę prawną wymogu złożenia oświadczenia oraz informację, że oświadczenie składa się z czterech części, i że student powinien wypełnić tę część, która odpowiada jego aktualnej sytuacji. Po zapoznaniu się z informacjami znajdującymi się na Ekranie pierwszym należy kliknąć przycisk „Dalej”,
15
4) Na Ekranie drugim student wybiera do wypełnienia część pierwszą oświadczenia. Wszyscy studenci rekrutowani w roku 2012 wypełniają tylko część pierwszą oświadczenia, 5) Po wyborze pierwszej części oświadczenia (po zaznaczeniu „flagi”) student musi wybrać z listy program oraz kierunek. Lista zawiera tylko te programy, na których student ma status aktywnego studenta. Student, który rozpoczął studia na więcej niż jednym kierunku składa oświadczenie osobno dla każdego kierunku. Po wyborze programu i kierunku należy kliknąć „Dalej”,
16
6) Kolejny ekran zawiera przycisk „Zatwierdź”, który ostatecznie zatwierdza dane do oświadczenia. Zatwierdzone oświadczenie jest zapisywane w bazie danych USOSweb, 7) Następnie student drukuje oświadczenie (przycisk „Drukuj”), podpisuje i do 20 października 2012 składa w dziekanacie prowadzącym studia.
17
ECTS ECTS = European Credit Transfer System
(Europejski System Transferu Punktów)
19
OBOWIĄZKOWE SZKOLENIA
BHP Przysposobienie biblioteczne Daty, godziny oraz miejsca tych szkoleń zostaną podane w terminie późniejszym
20
KORZYSTANIE Z BIBLIOTEKI
Zapisy do biblioteki odbywają się na podstawie legitymacji studenckiej lub indeksu. Nie jest konieczne zaliczenie przysposobienia bibliotecznego. ZAPISY: Wypożyczalnia Biblioteki Wydziału Filologicznego, Collegium Maius, sala 18
21
OPŁATA ZA INDEKS I LEGITYMACJĘ
Opłata za indeks = 4 zł Opłata za legitymację = 5 zł WPŁATY INDYWIDUALNE Przelew na konto Bank Zachodni WBK I O/Opole, ul. Ozimska 6 Tytuł wpłaty: filologia angielska II st. indeks i legitymacja Dane odbiorcy: Uniwersytet Opolski – Wydział Filologiczny pl. Kopernika 11 Opole
22
WPŁATY GRUPOWE Gotówka na konto w kasie banku PeKaO S.A. 1 O/Opole, ul. Osmańczyka 15 Nr konta: Tytuł wpłaty: filologia angielska II st. indeksy i legitymacje
23
Odwołane zajęcia W pierwszym tygodniu odwołuje się zajęcia z przedmiotu TŁUMACZENIA Prowadzący: dr Paweł Marcinkiewicz
24
Aktualności ogólnouczelniane
uroczysta inauguracja roku akademickiego; przewidziane godziny rektorskie Studenckie Centrum Kultury zaprasza na rekrutację do Centrum Medialnego UO Samorząd Studencki zaprasza na otrzęsiny
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.