Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSzczepan Wiktor Karpiński Został zmieniony 9 lat temu
1
THE LEADER IN ME KUBA TERKA
2
THE LEADER IN ME
3
UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie, ale przede wszystkim aktywne słuchanie. Umiejętność uważnego słuchania jest bardzo ważnym elementem komunikacji z innymi ludźmi. Na aktywne słuchanie składa się okazywanie uwagi, kontakt wzrokowy, parafrazowanie, potwierdzanie zrozumienia komunikatu, zdolność odczytywania uczuć, reagowanie naniewerbalne komunikaty rozmówcy itp. Często bowiem słuchamy, a nie słyszymy, co chce nam przekazać druga osoba. Rozwiąż test i sprawdź, czy jesteś dobrym słuchaczem!rozmowakomunikacjiniewerbalne komunikaty
4
ZADAWANIE PYTAŃ
5
ROZUMIENIE EMOCII
6
RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
7
POZYTYWNE NASTAWIENIE
8
SZACUNEK DO SIEBIE I INNYCH
9
DBANIE O GRANICE SWOJE I INNYCH
10
RELACJE Z LUDŹMI A ZAUFANIE
11
BYĆ AKTYWNYM A ZAUFANE
12
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
13
PIERWSZE WRAŻENIE
14
PROJEKT ŻYCIOWY
15
WYZNACZANIE CELÓW
16
WPŁYW SPOŁECZNY W MARKETINGU
17
DOBRZE WYBIERAĆ
18
MADRE ZARZĄDZANIE BUDŻETEM
19
ZARZĄDZANIE CZASEM
20
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM-1
21
ZARZADZANIE PROJEKTEM -2
22
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM Zarządzanie konfliktami opiera się na badaniach z zakresu psychologii dotyczących natury konfliktu. W badaniach tych wskazuje się na destrukcyjne i konstruktywne procesy konfliktowe. Do destrukcyjnych skutków konfliktu można zaliczyć: stres, poczucie zagrożenia (dezaprobata społeczna), negatywne emocje, agresja, złość, nienawiść, wycofanie z relacji, pogorszenie relacji i komunikacji, odejścia ludzi z organizacji a także podział, rozbicie, likwidację organizacji. Do pozytywnych skutków konfliktu zalicza się: wzrost energii, wzrost motywacji, wzrost zaufania, poczucie sprawiedliwości, krystalizacja celu, wzrost wiedzy o możliwościach rozwiązań, ujawnienie nieprawidłowości i niesprawności, wyzwalanie współzawodnictwa.stresemocjeagresjazłośćnienawiśćwycofanieorganizacjimotywacjizaufaniasprawiedliwości
23
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE Konflikt jest zjawiskiem naturalnym nawet w zdrowych, tj. dobrze funkcjonujących, organizacjach. Pojawia się najczęściej tam, gdzie dwie lub więcej stron dąży do sprzecznych lub niezgodnych celów. Wystąpienie realnych problemów nie jest jednak konieczne do powstania konfliktu. Niejednokrotnie wystarczy już samo przekonanie zaangażowanych stron o wrogim nastawieniu przeciwnika.
24
STAWANIE SIĘ DOBRYM CZŁONKIEM ZESPOŁU
25
WSPÓŁPRACA W MIEJSCU PRACY
26
KOMPETENCJE NA RYNKU PRACY
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.