Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJowita Galant Został zmieniony 10 lat temu
2
Zespó ł Szkó ł Nr 5 im. M. T. Hubera Tytuł projektu: Adam Borowik Łukasz Grzyb Krystian Waszczak Michał Kulig Stanowiska dydaktyczne do sterowania i projektowania układów mechanicznych i mechatronicznych za pomocą robota przemysłowego EPSON SR -320 W przygotowaniu projektu udział wzięli : Z kl. 2b ZSZ w Wałbrzychu Opiekun Wiktor Przykuta Zapraszamy do oglądania !
3
Zespó ł Szkó ł Nr 5 im. M. T. Hubera ZAŁOŻONO ZREALIZOWANO Cele ogólne projektu Naprawa i adaptacja robota EPSON. Zaprojektowanie i wykonanie czterech stanowisk dydaktycznych umożliwiających przeprowadzenie ćwiczeń mechanicznych i mechatronicznych z robotem EPSON SRC-320. Cele projektu zostały w pełni zrealizowane. Zakładane efekty dla uczniów Uczeń w ramach projektu uzyska umiejętności w zakresie projektowania elementów konstrukcyjnych, mechanicznych oraz w naprawie, montażu i sterowaniu robota przemysłowego EPSON SRC-320, nabyte doświadczenia i umiejętności pomogą absolwentom w przyszłej pracy zawodowej. Ponadto uczeń nauczył się pracy w grupie. Zakładane efekty wynikające z udziału ucznia w projekcie zostały w pełni zrealizowane. Zakładane efekty dla szkoły Szkoła uzyska nowe stanowisko dydaktyczne do montażu układów mechanicznych, mechatronicznych i programowania robota przemysłowego EPSON SRC-320, na którym uczniowie klas technik mechanik, technik mechatronik i monter mechatronik będą mogli przeprowadzać ćwiczenia z zakresu mechaniki przemysłowej oraz robotyki i automatyki. Szkoła uzyskała profesjonalne i nowoczesne stanowisko dydaktyczne.
4
Montowanie i naprawa robota EPSON SRC-320 Złożenie i uruchomienie robota przemysłowego EPSON SRC -320
5
Projektowanie stanowiska dydaktycznego w programie Solid Edge ST Zaprojektowanie stanowiska dydaktycznego
6
Przygotowanie konstrukcji stołów Przygotowanie wszystkich elementów potrzebnych do wykonania stanowiska dydaktycznego
7
Montowanie i malowanie stołów Przygotowanie wszystkich elementów potrzebnych do wykonania stanowiska dydaktycznego
8
Przygotowanie i montowanie blatów Przygotowanie wszystkich elementów potrzebnych do wykonania stanowiska dydaktycznego
9
Montowanie blatów i profili aluminiowych na stołach Montaż poszczególnych elementów stołów
10
Montowanie blatów i profili aluminiowych na stołach Montaż poszczególnych elementów stołów
11
Montowanie robota na stanowisku Montaż poszczególnych elementów stołów
12
Zmontowanie całego stanowiska dydaktycznego Efekt końcowy
13
Zamontowanie kurtyny optycznej na stanowisku Pragniemy nadmienić iż nasze stanowisko dydaktyczne jest w pełni kompatybilne z produktami firmy FESTO Dziękujemy za uwagę !
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.