Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWitołd Kostkowski Został zmieniony 11 lat temu
1
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi Projekt tymczasowej organizacji ruchu na Placu Daszyńskiego – etap I i II źródło: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2
Wschodnia Żółkiewskiego Szosa Lubicka
Obiekty inżynieryjne realizowane w I i II etapie. Podpory zaznaczone na rysunku, stanowią elementy podtrzymujące estakady. Ich budowa nie może być prowadzona w etapach, stąd konieczność wyłączenia z ruchu tej części skrzyżowania na placu Daszyńskiego. Szosa Lubicka Żółkiewskiego Wschodnia MŻ-1 P1: podpora nr 1 P2: podpora nr 2 P2 P3: podpora nr 3 P1 P4: podpora nr 4 MŻ-1: mur najazdowy EŻ-1 EŻ-1: estakada Obiekty inżynieryjne realizowane w I i II etapie. Podpory zaznaczone na rysunku, stanowią elementy podtrzymujące estakady. Jej budowa nie może być prowadzona w etapach, stąd konieczność wyłączenia z ruchu tej części skrzyżowania na Placu Daszyńskiego. P3 P4
3
Układ pasów ruchu na placu Daszyńskiego po wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu. Elementy konieczne do dobudowania zaznaczono kolorem niebieskim, kolorem czerwonym zaznaczono elementy wyłączone z ruchu, a jasnoniebieskim elementy, które istnieją i będą wykorzystane podczas trwania nowej organizacji ruchu. Układ pasów ruchu na Plac Daszyńskiego po wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu. Elementy konieczne do dobudowania zaznaczono kolorem niebieskim, kolorem czerwonym zaznaczono elementy wyłaczone z ruchu, a jasnoniebieskim elementy, które istnieją i będą wykorzystane podczas trwania nowej organizacji ruchu.
4
Utrudnienia w ruchu, jakie będą występowały w I etapie robót.
– Etap I Wschodnia Wyłączenie z ruchu kołowego ulicy Wschodniej Żółkiewskiego Utrudnienia w ruchu, jakie będą występowały w I etapie robót. Szosa Lubicka
5
Tymczasowa organizacja ruchu Schemat funkcjonowania I etapu prac.
6
Schemat funkcjonowania II etapu tymczasowej organizacji ruchu.
Etap II – Schemat funkcjonowania II etapu tymczasowej organizacji ruchu.
7
Schemat podziału pasów ruchu na wybudowanym tymczasowym skrzyżowaniu podczas realizacji prac w II etapie Schemat podziału pasów ruchu na wybudowanym tymczasowym skrzyżowaniu podczas realizacji prac w II etapie.
8
Tymczasowa organizacja ruchu
Lokalizacja sygnalizatorów oraz detektorów ruchu (czujników wykrywających pojazdy) Lokalizacja sygnalizatorów oraz detektorów ruchu (czujników wykrywających pojazdy)
9
Przejazd przez torowisko tramwajowe z jezdni północnej Szosy Lubickiej na południową w rejonie ul. Leszczynowej ul. Leszczynowa Przejazd przez torowisko tramwajowe z jezdni północnej Szosy Lubickiej na południową w rejonie ul. Leszczynowej.
10
Lokalizacja sygnalizatorów w rejonie przejazdu
11
Liczba pasów ruchu na poszczególnych w okolicach placu Daszyńskiego.
Lokalizacja przystanków komunikacji publicznej (linia tramwajowa nr 1 zachowana) Liczba pasów ruchu na poszczególnych ulicach w obszarze Pl. Daszyńskiego. Lokalizacja przystanków komunikacji publicznej (linia tramwajowa nr 1 zachowana).
12
Plac Skarbka – zastąpienie lewoskrętu poprzez prawoskręty
Plac Skarbka – zastąpienie lewoskrętu poprzez prawoskręty. W celu skrętu w lewo z ul. Skłodowskiej w Żółkiewskiego należy przejechać pod wiaduktem ulicą Chrobrego i następnie przez wiadukt Kościuszki do ul. Żółkiewskiego. Plac Skarbka – zastąpienie lewoskrętu poprzez prawoskręty. W celu skrętu w lewo z ul. Skłodowskiej w Żółkiewskiego należy przejechać pod wiaduktem ulicą Chrobrego i następnie przez wiadukt Kościuszki do ul. Żółkiewskiego.
13
Na ul. Rydygiera specjalnie wydzielony pas ruchu dla autobusów dowożących podróżnych do tramwaju linii nr 2. BUS pas Na ul. Rydygiera specjalnie wydzielony pas ruchu dla autobusów dowożących podróżnych do tramwaju linii nr 2.
14
Organizacja ruchu na ul. Rydygiera.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.