Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEmeryk Lisiewski Został zmieniony 11 lat temu
1
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. 2 Pułku Nocnych Bombowców „Kraków” ul. S
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. 2 Pułku Nocnych Bombowców „Kraków” ul. S. Hadyny MALBORK tel./fax:
2
MISJA SZKOŁY Nasza szkoła charakteryzuje się głębokim osadzeniem w tradycji dzielnicy. Celem naszych działań jest służenie uczniom, rodzicom i nauczycielom. Naszym priorytetem jest działanie w zespołach, które pracują nad wybranymi zadaniami na dany rok szkolny.
3
W szkole działa aktywnie RADA SZKOŁY I RADA RODZICÓW Na rzecz rozwoju dzielnicy przy szkole działa również STOWARZYSZENIE „NASZ WIELBARK”
4
Wartości, którymi kierujemy się w pracy szkoły
Szacunek i tolerancja Współpraca między nauczycielami, rodzicami i uczniami Mobilizowanie do pracy każdego ucznia Ciekawe zajęcia pozalekcyjne Sprawiedliwe ocenianie Przyjazna, rodzinna atmosfera Rzetelność w wypełnianiu obowiązków
5
(…)„Wychowanie jest wspólnym zadaniem rodziców, szkoły, uniwersytetów, prasy, radia, telewizji i opinii publicznej. (…) Phil Bosmans
6
W szkole uczniowie mogą korzystać z ofert:
świetlicy szkolnej, świetlicy socjoterapeutycznej, szkolnej biblioteki z dostępem do ICIM, fachowej pomocy pedagoga i psychologa, zajęć dodatkowych: - logopedycznych, dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów kl. 1-3 i 4-6, korekcyjno kompensacyjnych dla uczniów kl. 1-3, gimnastyki korekcyjnej, gimnastyki umysłu
7
Nasze działania zatrzymane w fotkach
Koła zainteresowań Działalność sportowa Udział w projektach i programach Inne działania wpisane na stałe w kalendarium imprez szkoły
8
KOŁO TEATRLNE
9
KOŁO WOKALNE
10
KOŁO PLASTYCZNE
11
KOŁO EKOLOGICZNE
12
KOŁO INFORMATYCZNE
13
KOŁO MATEMATYCZNE
14
KOŁO PRZYRODNICZE
15
UKS „Bombek” sekcje: kajakarstwo, badminton, hokej
16
Twórcze używanie umysłu – „WYSPA ZAGADEK” (od 2006)
17
opracowanie KODEKSU 2.0, wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych czyli TIK oraz wykorzystywanie ich w procesie uczenia się i nauczania
18
PROJEKT „ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Miasta Malborka”
19
CZYTAMY DZIECIOM
20
„Adopcja serca” (od 2003)- Florentine z Rwandy
CO CZWARTE Z 2 MILIARDÓW DZIECI NA ŚWIECIE ŻYJE W SKRAJNEJ NĘDZY Za 16 EUR miesięcznie możesz zapewnić dziecku wykształcenie i godne życie.
21
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY Z RODZICEM
22
ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI
23
…i uczniowie SP 3 z wizytą u prezydenta RP
w dniu ŚWIĘTA FLAGI
24
TYDZIEŃ PROMOCJI ZDROWIA I SPORTOWA SOBOTA
25
WSPÓLNE KOLĘDOWANIE
26
BAL KARNAWAŁOWY DZIECI
27
PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY I FESTIWAL PIOSENKI EUROPEJSKIEJ
28
WIELOBÓJ ekologiczno- plastyczno-matematyczny
29
FESTYN REKREACYJNO-SPORTOWY
30
FESTYN REKREACYJNO-SPORTOWY
31
ŚWIĘTO RODZICA
32
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA – OCENA PRACY SZKOŁY
Dotyczyła obszaru – procesy 28 III 2011r. ukazał się raport, z którym można się zapoznać:
33
Wyniki ewaluacji obszar: procesy
Wymaganie Poziom spełnienia wymagania Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy A Oferta edukacyjna umożliwia realizację A podstawy programowej Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany B Procesy edukacyjne są efektem współdziałania nauczycieli B Kształtuje się postawy uczniów B Prowadzone są działania służące wyrównywaniu B szans edukacyjnych
34
CZEKAMY NA NOWĄ SZKOŁĘ Nikt nie powinien mieć wątpliwości co do potrzeby realizacji tej inwestycji
35
WIZUALIZACJA KOMPLEKSU NOWEJ SZKOŁY
Po zakończeniu I etapu inwestycji Po zakończeniu II etapu inwestycji
36
Wizualizacja po zakończeniu …
37
UBIEGŁOROCZNE FOTKI Z BUDOWY…
38
… FOTO Z KOŃCA KWIETNIA 2012r.
40
D Z I Ę K U JE M Y!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.