Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałYetta Mogielnicki Został zmieniony 11 lat temu
1
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników
2
Beneficjent : Uniwersytet Mikołaja Kopernika Biuro Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK
3
Czas trwania projektu : wrzesień 2007 – listopad 2008 (15 miesięcy)
4
Obszar realizacji : Teren województwa kujawsko-pomorskiego, ze szczególnym uwzględnieniem Torunia, Bydgoszczy i Włocławka
5
Grupa docelowa : Bezpośredni beneficjenci ostateczni Uczelnie wyższe z terenu województwa ku Biura Karier Pośredni beneficjenci ostateczni Studenci Pracodawcy
6
Najważniejsze działania w projekcie : Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Przygotowanie metodologii badań Zbieranie danych Opracowanie badań Przygotowanie raportu Upowszechnianie badań Rozliczenie projektu
7
Harmonogram realizacji projektu: IX 2007X 2007XI 2007XII 2007I 2008II 2008III 2008IV 2008V 2008VI 2008VII 2008VIII 2008IX 2008X 2008XI 2008 1. Promocja projektu Przygotowanie metodologii badań Zbieranie danych Opracowanie badań i przygotowanie raportu Upowszechnianie badań Rozliczenie projektu
8
Promocja projektu : Strona internetowa projektu Ulotki i plakaty informacyjne Artykuły promocyjne Reklama w mediach Dystrybucja raportu z badań Seminarium dla uczelni (władze, koła naukowe, studenci) i pracodawców Konferencja dla regionalnych biur karier
9
Planowany budżet projektu 350 000 zł
10
Dziękujemy za uwagę!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.