Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLudwika Sierzputowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Prawa człowieka – edukacja – działanie
Autor: DOROTA GRĄDZKA Czy ja też mam prawo ? Prawa człowieka, aby móc więcej. Strategia komunikacji dla projektu edukacyjnego Amnesty International Prawa człowieka – edukacja – działanie
2
Agenda Przedstawienie zagadnienia Zarys płaszczyzn projektu
Omówienie poszczególnych celów projektu Wdrażanie strategia Współpraca Narzędzia Podsumowanie i pytania
3
Przedstawienie zagadnienia
Czym jest REAP ? Cele, realizacja i grupy docelowe projektu Szanse rozwoju Misja i priorytety – co można osiągnąć?
4
Zarys projektu Prawa człowieka Działanie Edukacja
5
Cele Zainteresowanie projektem Budowanie wiedzy społeczeństwa o AI
Zapoznanie z zagadnieniem praw człowieka Rozwijanie umiejętności współpracy i tolerancji Tworzenie i rozbudowywanie kół AI
6
Prawa człowieka – Czy mam do tego prawo? Dowiedz się, zostań ekspertem
- Dlaczego konkurs ? -Strona merytoryczna i techniczna - Olimpiada Wiedzy o Prawach Człowieka
7
Edukacja - serwis internetowy
> Baza wiedzy Podział na kategorie wiekowe Podział na grupy docelowe > Zawartość - nasze koło AI - let’s do it together - mecenasi praw człowieka - młody detektyw - fabryka kazusów - egzamin tuż tuż… FORUM WYMIANY DOŚWIADCZEŃ
8
Działanie - Koła AI „ Koła AI burzą mury” Więźniowie Chorzy
Projekt – „ Koła AI burzą mury” Gazeta Działacza Więźniowie Chorzy Event Obcokrajowcy
9
Wdrażanie strategii Konferencje dla dziennikarzy i nauczycieli
Szkolenie wolontariuszy Spotkania w szkołach Wydanie biuletynów o programie wraz z kompendium wiedzy Plakaty i informacje bezpośrednie Baza konspektów lekcji Bogaty zbiór materiałów
10
Współpraca Organizatorzy Olimpiady Wiedzy o Prawach Człowieka
Helsińska Fundacja Praw Człowieka MEN ELSA Wydziały Prawa * Patronat
11
Narzędzia Techniki promocji Upominki reklamowe Formy informowania
Wskaźniki Ewaluacja
12
Podsumowanie Bo łączą nas prawa człowieka Ma je każdy z nas
Czy każdy o tym wie ? Zróbmy jak najwięcej by się dowiedział.
13
Homines, dum docent, discunt. Seneca
Zakończenie Homines, dum docent, discunt. Seneca Prawo do życia nie jest tylko kwestią światopoglądu, nie jest tylko prawem religijnym, ale jest prawem człowieka. Jan Paweł II Dziękuję za uwagę, Czekam na pytania !
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.