Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSara Kożuchowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Unternehmenskommunikation Ludzie, jakość, design Innowacyjna strategia zarządzania i wdrażania nowych produktów
2
Unternehmenskommunikation Schattdecor jest przedsiębiorstwem rodzinnym.
3
Unternehmenskommunikation Firma Schattdecor powstała w 1985 r. Początkowo małe przedsiębiorstwo przerodziło się w grupę przedsiębiorstw, aktywnie działającą na arenie międzynarodowej.
4
Unternehmenskommunikation Schattdecor rozwój na przestrzeni lat Obroty Produkcja
5
Unternehmenskommunikation Jak mieć? Made by Schattdecor
6
Unternehmenskommunikation Jakość produktu Paleta usługPoziom serwisu 6. Design 1. Powtarzalność 3. Materiały bazowe 4.Ochrona środowiska 2. Gwarancja jakości o zasięgu ogólnoświatowym 5. Wieloetapowy rozwój dekorów 9. Partnerstwo 8. Bliżej klienta 10. Wydajność7. Kompetencja
7
Unternehmenskommunikation Oczywistym celem firmy Schattdecor jest osiąganie zysków. Przedsiębiorstwo musi osiągać zyski, a pracownicy mają prawo do należnego wynagrodzenia. Nas jednak te - z ekonomicznego punktu widzenia oczywiste fakty - nie satysfakcjonują. Jesteśmy firmą produkującą papier dekoracyjny metodą wklęsłodruku. Tworzymy rzeczy piękne i sprawia nam to dużą satysfakcję. Nasze wzornictwo imitujące drewno i kamień, jak również to będące efektem naszej twórczej fantazji pozwala nadać atrakcyjną formę powierzchniom oklejanym.
8
Unternehmenskommunikation Międzynarodowa grupa projektantów Formułowanie tematów trendowych Prezentacje podczas targów > 1.000 wzorów –reprodukcje drewna –imitacje kamienia –dekory fantazyjne > 10.000 wybarwień kolorystycznych
9
Unternehmenskommunikation Jak być? Człowiek jako gwarant sukcesu Firma Schattdecor charakteryzuje się bardzo żywą i dynamiczną kulturą. Jest dla nas nie tylko miejscem pracy, lecz przede wszystkim obszarem aktywności życiowej, który daje nam możliwość rozwoju własnej osobowości. W naszym przedsiębiorstwie mile widziany jest indywidualizm. Nie czynimy różnic pomiędzy pracownikami a kolegami, klientami a dostawcami. Świadomie postrzegamy naszą firmę jako element funkcjonujący w przestrzeni publicznej. Nasz wizerunek jest dla rzeczą ważną.
10
Unternehmenskommunikation " Jeśli wszystko ma zostać po staremu, to nic nie może zostać po staremu." Zdolność do przemiany jest koniecznością i siłą życia.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.