Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabrysia Basta Został zmieniony 11 lat temu
1
WYRÓŻNIENIE PRACOWNIKA URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU MIASTO SŁUPSK
2
Opis projektu 1. Podstawa prawna i zasady przyznawania - Zarządzenie Nr 368/OK/10 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 12 maja 2010 r. w sprawie ustanowienia „Wyróżnienia Pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku” oraz określenia zasad i trybu jego przyznawania. - Wniosek uwzględniający staż pracy w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz indywidualny wkład pracownika w realizację powierzonych zadań, osiągnięte efekty, szczególne zaangażowanie, inicjatywę, dyspozycyjność, postawę etyczną, inne osiągnięcia w pracy zawodowej Tryb przyznawania. - sporządzanie do 15 lutego każdego roku informacji o stażu pracy pracowników. - przedkładanie wniosków Zespołowi Opiniującemu nie później niż do marca każdego roku - przedkładanie zaopiniowanych przez Zespół wniosków Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia.
3
3. Wzór odznaczenia złoto srebro brąz
4
Dlaczego jest to ważne rozwiązanie?
Poszukiwanie pozafinansowego systemu docenienia i motywowania pracowników do dobrej i efektywnej pracy. Wyróżnienie ma charakter honorowy.
5
Ocena i skuteczność zgłoszonego rozwiązania.
1. Wyjątkowy charakter Wyróżnienia – nie jest wyróżnieniem o charakterze masowym. Od 2010 r. do 2013 r. przyznane zostały: - 4 wyróżnienia złote - 27 srebrnych - 37 brązowych. 2. Promocja wyróżniających się pracowników - wręczanie raz w roku z okazji Dnia Pracownika Samorządowego. 3. Integracja załogi – budowanie dobrej atmosfery, poprawa relacji między pracownikami, wpływ na jakość i efektywność pracy.
6
Dzień Pracownika Samorządowego 7 czerwca 2013 r.
7
Dzień Pracownika Samorządowego 7 czerwca 2013 r.
8
Dzień Pracownika Samorządowego 7 czerwca 2013 r.
9
Przejrzystość procesu wdrożenia projektu
1. Publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku i w serwisie wewnętrznym Urzędu – DGA Quality. 2. Przyznanie Wyróżnienia : - inicjatywa własna Prezydenta Miasta - wniosek Zastępcy Prezydenta, Skarbnika Miasta, Sekretarza Miasta, Dyrektorów Wydziałów, Związków Zawodowych działających na terenie Urzędu. 3. Skład Zespołu Opiniującego: - Sekretarz Miasta - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania - Przewodniczący Związków Zawodowych działających na terenie Urzędu.
10
Trwałość rozwiązania 1. Funkcjonowanie systemu jest trwałe (wprowadzone do realizacji Zarządzeniem Prezydenta Miasta). 2. Zależy od jakości pracy pracowników. 3. Stały pozafinansowy system honorowania pracowników zdecydowanie wyróżniających się na tle innych.
11
Możliwość zastosowania w innych jednostkach samorządu
1. Adaptacja rozwiązania przez samorządy terytorialne, jak również jednostki organizacyjne samorządu po opracowaniu własnego wizerunku znaczka i dyplomu. 2. Jedna z form docenienia pracowników przy zamrożeniu podwyżek i nagród. 3. Niewielki koszt realizacji – koszt znaczków oraz dyplomów.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.