Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Program kampanii reklamowej Małgorzata Piątek
2
Hotel Olimpia
3
Hotel istnieje od 5 lat. Właścicielem jest Mateusz Rajewicz
Hotel istnieje od 5 lat. Właścicielem jest Mateusz Rajewicz. Obiekt położony jest w Kamieniu, w spokojnej okolicy, przy pięknej, łagodnie opadającej ku morzu plaży. Hotel zapewnia pobyt w komfortowych warunkach, kontakt z naturą i możliwość aktywnego wykorzystania czasu wolnego.
4
70 miejsc noclegowych w pokojach jedno- i dwuosobowych,
Pensjonat oferuje: 70 miejsc noclegowych w pokojach jedno i dwuosobowych, Bogate zaplecze rekreacyjne: sauny, gabinety masażu, jacuzzi, Halę sportową wraz z siłownią, salkę bilardową, boiska sportowe, Letnią szkółkę jazdy konnej, Plac zabaw dla dzieci, Basen.
5
Reklama ta kierowana jest do wszystkich ludzi.
Celem tej reklamy jest przedstawienie hotelu, wyrobienie znajomości czynnej u ludzi Hasło reklamowe: Hotel jest dla wszystkich, jedyny w swoim rodzaju. Jedz nasze potrawy a będziesz piękny i zdrowy.
6
Zdobycie przez konsumentów znajomości czynnej
Zdobycie przez konsumentów znajomości czynnej. Kiedy będą głodni i chcieli odpocząć mogą przyjść, żeby ludzie wiedzieli o moim hotelu. sponsorzy :era, Burmistrz Gminy Stęszew, hurtownia papierosów, pani Bernadeta Florek.
7
Minusy: - ceny Plusy: - dobra lokalizacja - dojazdy - nauka jazdy konnej - miła obsługa Media. Reklama hotelu w telewizji regionalnej TVP 3 o godzinie 15 i 19.
8
Propozycje kampanii:
- wywieszenie plakatów - rozesłanie ulotek - w telewizji poleci co godzine Dajemy ulotki, broszury, rozwieszamy plakaty.
9
Ankieta. Czy widziała pani naszą reklamę: tak nie ile razy odwiedzili państwo nasz hotel dwa razy - pięć razy - więcej niż pięć Czy nocowali państwo w naszym hotelu
10
Czy poradzili by państwo innym osobom odwiedzenie naszego hotelu
- tak - nie Czy planują państwo w najbliższym czasie ponowny pobyt w naszym hotelu Czy są państwo zadowoleni z naszej obsługi
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.