Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWojciecha Filiński Został zmieniony 10 lat temu
1
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy
2
II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego (Dąbrowa Górnicza, Polska)
3
Istituto Magistrale Statale Pietro Siciliani (Lecce, Włochy)
5
lepsze poznanie kultur narodowych obu krajów celem zbadania ich wpływu na stosunki rodzinne; lepsze poznanie kultur narodowych obu krajów celem zbadania ich wpływu na stosunki rodzinne; wzajemne poznawanie się źródłem przełamywania barier i stereotypów; wzajemne poznawanie się źródłem przełamywania barier i stereotypów; doskonalenie umiejętności językowych poprzez kontakt z rówieśnikami z kraju partnerskiego; doskonalenie umiejętności językowych poprzez kontakt z rówieśnikami z kraju partnerskiego; rozwijanie w uczniach poczucia odpowiedzialności za podejmowane działania w pracy w grupie; rozwijanie w uczniach poczucia odpowiedzialności za podejmowane działania w pracy w grupie; wspieranie kreatywności w trakcie tworzenia projektu; wspieranie kreatywności w trakcie tworzenia projektu; kształtowanie umiejętności interpersonalnych oraz komunikacji międzykulturowej ze szczególnym uwzględnieniem języka ciała i różnic mentalności; kształtowanie umiejętności interpersonalnych oraz komunikacji międzykulturowej ze szczególnym uwzględnieniem języka ciała i różnic mentalności; utworzenie jako efekt końcowy prezentacji multimedialnej oraz kroniki rodzinnej. utworzenie jako efekt końcowy prezentacji multimedialnej oraz kroniki rodzinnej.
7
uczniowie poznają się nawzajem przez co budują tolerancję i czerpią pozytywne wzorce zachowań; uczniowie poznają się nawzajem przez co budują tolerancję i czerpią pozytywne wzorce zachowań; uczniowie będą umieli negocjować i dzielić się zadaniami w grupie podczas tworzenia prezentacji i kroniki; uczniowie będą umieli negocjować i dzielić się zadaniami w grupie podczas tworzenia prezentacji i kroniki; poprzez ciągły kontakt z językiem angielskim przełamią barierę mówienia; poprzez ciągły kontakt z językiem angielskim przełamią barierę mówienia; udział w projekcie umożliwi uczniom doskonalenie warsztatu językowego i kompetencji językowej; udział w projekcie umożliwi uczniom doskonalenie warsztatu językowego i kompetencji językowej; podczas pobytu u rodzin poznają kulturę, zwyczaje i codzienne życie obywateli kraju partnerskiego; podczas pobytu u rodzin poznają kulturę, zwyczaje i codzienne życie obywateli kraju partnerskiego; lepsze poznanie nowoczesnych technik multimedialnych; lepsze poznanie nowoczesnych technik multimedialnych;
8
wymiana doświadczeń w trakcie tworzenia projektu dotyczących metod pracy z młodzieżą; wymiana doświadczeń w trakcie tworzenia projektu dotyczących metod pracy z młodzieżą; nawiązanie długotrwałych kontaktów ze szkołą z innego państwa i współpraca przy innych przedsięwzięciach; nawiązanie długotrwałych kontaktów ze szkołą z innego państwa i współpraca przy innych przedsięwzięciach; wykorzystanie efektów końcowych projektu na lekcjach języków obcych, historii, religii jak na przykład temat: Model i stosunki rodzinne w Europie; wykorzystanie efektów końcowych projektu na lekcjach języków obcych, historii, religii jak na przykład temat: Model i stosunki rodzinne w Europie; zainteresowanie projektem lokalnych mediów jak np. radio, telewizja prasa jako forma promocji szkoły w mieście i poza nim; zainteresowanie projektem lokalnych mediów jak np. radio, telewizja prasa jako forma promocji szkoły w mieście i poza nim; zorganizowanie wystawy dokumentującej projekt; zorganizowanie wystawy dokumentującej projekt; udział w dorocznych targach Socrates Comenius organizowanych przez lokalne władze oświatowe. udział w dorocznych targach Socrates Comenius organizowanych przez lokalne władze oświatowe.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.