Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

FUNGEN Wprowadzenie nowoczesnych metod genomiki funkcjonalnej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "FUNGEN Wprowadzenie nowoczesnych metod genomiki funkcjonalnej."— Zapis prezentacji:

1 FUNGEN Wprowadzenie nowoczesnych metod genomiki funkcjonalnej

2 FUNGEN Data rozpoczęcia projektu: 1października 2005 Czas trwania projektu: 36 miesięcy

3 Cel główny Przywrócenie międzynarodowej renomy naukowej IBMiB poprzez wprowadzenie nowoczesnych metod genomiki funkcjonalnej.

4 Cele szczegółowe Cel 1. Wprowadzenie najnowszych metod analizy transkryptomu. Cel 2. Wprowadzenie najnowszych metod kierowania białek i badań funkcjonalnych.

5 Cel 1 - zadania  Masowe sekwencjonowanie cDNA  Techniki wyciszania genów  Techniki mikromacierzowe  Najnowsze metody dot. analiz baz danych DNA i mikromacierzy przy użyciu narzędzi bioinformatycznych

6 Cel 2 - zadania  Analiza oddziaływań i funkcji białek  Zaawansowane techniki w badaniu subkomórkowej lokalizacji białek  Najnowsze metody dot. analizy białkowych baz danych przy użyciu narzędzi bioinformatyki strukturalnej

7 Nasi partnerzy  Max Planck Society for the Advancement of Science  Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität Bonn  Ludwig-Maximilians- Universität München  Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen dla wydziału medycyny reprezentowanego przez Universitätskilnikum Aachen NIEMCY

8 Nasi partnerzy  University of Perpignan  Centre National de la Recherche Scientifique FRANCJA

9 Nasi partnerzy  The University of Manchester  The Sainsbury Laboratory WIELKA BRYTANIA

10 Przyjazdy i wyjazdy naukowców w ramach projektu (w osobomiesiącach) Doświadczeni naukowcy Bardziej doświadczeni naukowcy Liczba całkowita Przyjeżdżający do IBMiB 383 41 Wyjeżdżający do partnera nr 2 3 3 Wyjeżdżający do partnera nr 3 3 3 Wyjeżdżający do partnera nr 4 8 8 Wyjeżdżający do partnera nr 5 88 Wyjeżdżający do partnera nr 6 3 3 Wyjeżdżający do partnera nr 7 4 4 Wyjeżdżający do partnera nr 8 6 6 Wyjeżdżający do partnera nr 9 66 Całkowita liczba osobomiesięcy 483482

11 0101 0202 0303 0404 0505 0606 0707 0808 0909 10101 1212 1313 1414 1515 1616 1717 1818 1919 2020 21212 2323 2424 2525 2626 2727 2828 2929 3030 3131 32323 3434 3535 3636 UP AMU UP AMU MAN MPS MAN LMU AMU CN RS T S L A M U Aachen BONN m-ce Cel 1 Zad 1 Zad 2 Zad 3 Cel 2 Zad 1 Zad 2 PLANOWANE I RZECZYWISTE WYJAZDY NAUKOWCÓW PLANOWANE WYJAZDY NAUKOWCÓW RZECZYWISTE WYJAZDY NAUKOWCÓW

12 PRAKTYCZNE RADY ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM GRANTU

13 PODCZAS SKŁADANIA APLIKACJI  Nie pisać imiennie kto jedzie, zaznaczyć tylko czy młodszy czy starszy naukowiec  Wysyłać więcej starszych naukowców – zawsze można zmienić na młodszych  Opisać, czym każda przyjeżdżająca i wyjeżdżająca osoba będzie się zajmować

14 PODCZAS REALIZACJI GRANTU  Upewnić się, czy Uczelnia wyrazi zgodę na zatrudnienie sekretarki z kosztów overheads  W pierwszej transzy przychodzi 80% kwoty przewidzianej na pierwszych 18 miesięcy, 70% tej sumy trzeba wydać w ciągu pierwszego roku – może zaistnieć konieczność przeprowadzenia audytu w przypadku nie wydania tej kwoty  Audyt może być wewnętrzny – konieczna zgoda Rektora

15  Jako koordynator możemy nie przekazać przysługującej partnerom części pieniędzy na management/ audyt i przeznaczyć je na management u nas (po uzyskaniu zgody partnerów)  W celu uproszczenia procedur stypendia i pensje wyjeżdżających naukowców będą wypłacane u nas, partnerskie jednostki goszczące otrzymają tylko pieniądze na działalność laboratoryjną

16 Polscy naukowcy mieszkający za granicą a ToK Naukowiec posiadający obywatelstwo polskie, ale pracujący za granicą, może przyjechać do Polski w ramach ToK pod warunkiem, że: 1. przez ostatnie pięć lat mieszkał i pracował w kraju Unii lub kraju stowarzyszonym, oraz 2. posiada podwójne obywatelstwo (polskie i innego kraju Unii) albo 1. przez ostatnie pięć lat mieszkał i pracował poza krajami Unii i krajami stowarzyszonymi

17 Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "FUNGEN Wprowadzenie nowoczesnych metod genomiki funkcjonalnej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google