Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJozafat Albin Został zmieniony 9 lat temu
1
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek
2
Tematyka Omówienie odrębności różnych segmentów potrzeb i odmiennych profilów oferty. Odmienność podmiotowa, przedmiotowa, technologiczna i organizacyjna. Ukazanie zasadności odmiennego wykorzystania instrumentów marketingowych w różnych warunkach działania. Kreowanie różnorodnych działań marketingowych w zależności od zróżnicowanych uwarunkowań. Praktyczne wykorzystanie zasad marketingu w warunkach konkretnych branż. Przykłady wyodrębnionych rodzajów działalności.
3
Dla kogo: Dla studentów specjalności MARKETING zainteresowanych wykorzystaniem marketingu w różnych sferach aktywności gospodarczej.
4
Przedmioty Obszary zastosowań marketingu Marketing w handlu Marketing na rynku przemysłowym Marketing na rynku non-profit Marketing instytucji finansowych Marketing w turystyce i hotelarstwie Marketing usług profesjonalnych Marketing terytorialny Zarządzanie projektami marketingowymi w wybranych sferach biznesu
5
Wymagania wstępne Znajomość przedmiotów „Podstawy zarządzania” oraz „Podstawy marketingu”
6
Kompetencje absolwenta Rozumienie zagadnień i prawidłowości związanych z wykorzystaniem zasad marketingu dla rozwiązywania problemów ujawniających się w różnych sferach działalności. Znajomość istoty marketingowego zarządzania różnorodnymi podmiotami w oparciu o zdywersyfikowane zasady ich działalności. Umiejętność analizy odmiennych sytuacji rynkowych. Umiejętność planowania, organizowania i realizowania przedsięwzięć marketingowych w dziedzinach o odmiennym profilu aktywności i odrębnych uwarunkowaniach.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.