Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJózefa Simon Został zmieniony 9 lat temu
1
1 Konferencja Inaugurująca Projekt „BUSINESS TO NATURE – Nowe podejście do rozwoju przedsiębiorczości na obszarach cennych przyrodniczo” Warszawa, 18 maja 2010 PREZENTACJA PROJEKTU BUSINESS TO NATURE Partnerzy, cele oraz planowane rezultaty
2
2 BUSINESS TO NATURE – Nowe podejście do rozwoju przedsiębiorczości na obszarach przyrodniczych NOWA INICJATYWA Z POLSKIM PARTNEREM WIODĄCYM! Projekt realizowany w ramach Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC Czas realizacji: styczeń 2010 – grudzień 2012 1.954.465 EUR Całkowita wartość projektu: 1.954.465 EUR 1.551.364 EUR Wartość dofinansowania: 1.551.364 EUR
3
3 DLACZEGO B2N – GENEZA PROJEKTU PRZYRODA BIZNES CZŁOWIEK
4
4 PRZYRODA Nieplanowany i niekontrolowany rozwój, za wszelką cenę Eksploatacja środowiska, zanik wartości przyrodniczych Kurczące się zasoby środowiska Nowe zagrożenia hamujące rozwój, również przedsiębiorczości Deprecjonowanie zagadnień związanych z ochroną środowiska na rzecz krótkoterminowych korzyści finansowych Zagrożenie bezpieczeństwa Wzrost kosztów Rozwój współpracy międzynarodowej w zakresie ekologii Troska rządów o stan środowiska OCHRONA BIZNES PIENIĄDZE
5
5 UTWORZENIE PLATFOMY WSPÓŁPRACY DLA WYMIANY DOŚWIADCZEŃ I TRANSFERU WIEDZY CEL JAK? Jakie są rodzaje działalności gospodarczej bezpiecznej dla środowiska? W jaki sposób polityki regionalne mogą wspierać przedsiębiorczość? Jakie są nowoczesne metody rozwoju biznesu? (dobre praktyki) ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCINA OBSZARACH CENNYCH PRZYRODNICZO ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA OBSZARACH CENNYCH PRZYRODNICZO OBSZARY PRZYRODNICZE SĄ SZANSĄ NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ? – CELE PROJEKTU
6
6 KLUCZOWE ZADANIA PROJEKTU B2N Faza 1 Faza 2 Faza 3 2010 2011 2012 2.Identyfikacja i analiza dobrych praktyk 3.Transfer dobrych praktyk 1.Przegląd i ewaluacja istniejących polityk regionalnych Innovative SMEs products and services in natural areas B2N Good Practices guide Road maps for partners participating in the project B2N Policy Recommendation Review and evaluation of SMEs policies Benchmarking of EU regional support structures assisting SMEs in natural areas
7
7 11 PARTNERÓW Z 9 PAŃSTW UE W PROJEKCIE 1.Polska Agencja Rozwoju Turystyki SA – Partner wiodący 2.Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Polska 3.Institute for Economic Development of Ourense Province (INORDE), Hiszpania 4.Östergötland County Administrative Board, Szwecja 5.Perugia Province, Włochy 6.Regional Committee for Tourism Development of Auvergne, Francja 7.Cyngor Sir Powys County Council, Wielka Brytania 8.Gran Paradis Foundation, Włochy 9.Development Association of Alto Tamega Region, Portugalia 10.Veliko Tarnovo Municipality, Bułgaria 11.Local Development Center Pivka, Słowenia
8
8 Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Polska
9
9 Institute for Economic Development of Ourense Province (INORDE), Hiszpania
10
10 Östergötland County Administrative Board, Szwecja
11
11 Perugia Province, Włochy
12
12 Regional Committee for Tourism Development of Auvergne, Francja
13
13 Powys County Council, Wielka Brytania
14
14 Grand Paradis Foundation, Włochy
15
15 Development Association of Alto Tamega Region, Portugalia
16
16 Veliko Tarnovo Municipality, Bułgaria
17
17 Local Development Center Pivka, Słowenia
18
18 Polska Agencja Rozwoju Turystyki SA, Lead Partner
19
19 www.business2nature.eu
20
20 Zespół B2N
21
21 Magdalena Ragus, Dyrektor Zespołu Projektowego PART SA magdalena.ragus@part.com.pl Małgorzata Steckiewicz, Kierownik Projektu B2N m.steckiewicz@part.com.pl www.business2nature.eu Partner wiodący: Polska Agencja Rozwoju Turystyki SA ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa tel. (22) 860 67 79, 860 67 80 fax. (22) 860 67 82 part@part.com.pl www.part.com.pl DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.