Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Plan debaty Czas trwania debaty: 9.30- 11.25. Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Plan debaty Czas trwania debaty: 9.30- 11.25. Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności."— Zapis prezentacji:

1 Plan debaty Czas trwania debaty: 9.30- 11.25. Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności młodzieży w życiu społecznym i wyborach Dyskusja nad wynikami ankiety Przedstawienie przykładów dotychczasowych kampanii profrekwencyjnych Zaproszenie do aktywności – poszukiwanie argumentów popierających udział w życiu społecznym (wyborach)- na karteczkach Przedstawienie argumentów Praca w grupach – pomysły na zaangażowanie młodzieży w życie społeczne i udział w wyborach Przedstawienie pomysłów i dyskusja Przedstawienie propozycji organizatorów, głosowanie debatujących, dyskusja Podsumowanie debaty

2 Ankieta Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? życiu społecznym?

3 Czy jesteś aktywny/a w organizacjach społecznych? 0 10 20 30 40 50 60 70 TAK NIE

4 Czy zwracałeś/aś się kiedykolwiek do Samorządów Lokalnych z własną inicjatywą? 0 20 40 60 80 100 TAK NIE

5 Czy wiesz, kogo będziemy wybierać w najbliższych wyborach? 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 POPRAWNENIEPOPRAWNE

6 Czy uważasz, że Młodzieżowa Rada Miasta i/lub Samorząd Szkolny powinny przekazywać uczniom więcej informacji o swojej bieżącej działalności i mieć z nimi lepszy kontakt? 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 TAK NIE

7 Czy chciałbyś/abyś, aby w szkole mogły powstawać stowarzyszenia uczniów? 0 10 20 30 40 50 60 70 TAKNIE

8 Czy chcesz, aby istniało w szkole forum wymiany poglądów? 0 10 20 30 40 50 60 TAKNIE

9 Czy wiesz jakimi konkretnymi sprawami zajmował się Parlament Europejski i/ lub Sejm w ciągu ostatniego miesiąca (min. 2)? 0 10 20 30 40 50 60 70 80 TAK NIE

10 Dyskusja

11 Przykłady dotychczasowych kampanii profrekwencyjnych

12 Ćwiczenie: „warto brać udział w wyborach i życiu społecznym” (argumenty na małych karteczkach samoprzylepnych)

13 Przedstawienie argumentów

14 Praca w grupach: Co zrobić, żeby młodzież z powiatu oleśnickiego brała udział w wyborach i życiu społecznym? Co zrobić, żeby młodzież z powiatu oleśnickiego brała udział w wyborach i życiu społecznym? Wypisanie pomysłów na arkuszach papieru

15 Przedstawienie pomysłów, dyskusja

16 Propozycje rozwiązań ze strony organizatorów, głosowanie na kartkach w skali 1-4, dyskusja

17 Prawybory

18 Pogłębienie współpracy radnych Młodzieżowej Rady Miasta z uczniami

19 Większy wpływ uczniów na decyzje podejmowane w szkole

20 Promocja organizacji społecznych na terenie szkół

21 Stowarzyszenia uczniów

22 Zachęcanie do udziału w wyborach

23 Forum wymiany poglądów

24 Pomoc w organizowaniu aktywności uczniowskiej (pisanie petycji, organizowanie zrzeszeń, marszów..)

25 Samorząd Szkolny jako pośrednik w przekazywaniu bieżących informacji z życia lokalnego i ogólnokrajowego

26 Kontakt z przedstawicielami władzy lokalnej i centralnej

27 Konkurs profrekwencyjny

28 Dziękujemy za udział w dyskusji! Dziękujemy za udział w dyskusji!


Pobierz ppt "Plan debaty Czas trwania debaty: 9.30- 11.25. Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności."

Podobne prezentacje


Reklamy Google