Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
2
PIOTR I PAWEŁ 24 lata na rynku Obrót 2013: 1.927 mld
Miesięczna ilość klientów: 4.5 mln Ilość sklepów: 100 Ilość miast: 57 Stały, zrównoważony rozwój
3
PIOTR I PAWEŁ SPECYFIKA FORMATU Wystrój sklepu Ścieżka klienta
Wybór asortymentu Jakość produktów Rola tradycji Czynnik ludzki Dobre ceny
4
PIOTR I PAWEŁ WYSTRÓJ SKLEPÓW
Suma wrażeń wpływających na odbiór sklepu: Estetyka Światło Przestrzeń
5
PIOTR I PAWEŁ ASORTYMENT Prawie 15 000 pozycji asortymentowych:
Kuchnie świata Egzotyczne owoce Wyszukane alkohole Produkty Fair Trade Bio.
6
PIOTR I PAWEŁ ASORTYMENT, TECHNOLOGIE Technologie eko
Produkty bio, niskocukrowe, sojowe, niskotłuszczowe, bezglutenowe.
7
PIOTR I PAWEŁ PRACOWNICY Unikatowa filozofia: Szacunek Zaufanie
Wolny rynek
8
PIOTR I PAWEŁ WŁASNE PRODUKTY
600 pozycji marki własnej „Zawsze jakość”, 30 pozycji : Codzienne zakupy”
9
PIOTR I PAWEŁ NOWOCZESNY
Elektroniczna karta, listy zakupowe, promocje i sklepy w zasięgu ręki!
10
PIOTR I PAWEŁ ODPOWIEDZIALNY Fundacja Piotr i Paweł „Radość Dzieciom”
KULTURAlnik – nasza własna kultura Marka Formy-drużyna biegaczy Współpraca z Bankami Żywności oraz Caritas
11
Kuchenne Atelier- prezentacja projektu
To miejsce gdzie łączymy wiedzę o gotowaniu z wiedzą o produktach. Ekspertami w gotowaniu są nasi klienci- blogerzy, prowadzący własne, uznane blogi kulinarne. Ekspertem w doborze produktu jest Piotr i Paweł. Kuchenne Atelier promuje ideę urozmaiconego menu.
12
Kuchenne Atelier- prezentacja blogerów
13
Kuchenne Atelier- prezentacja blogerów
Nasi blogerzy, na bazie produktów dostępnych w Piotrze i Pawle, zabierają klientów w podróże kulinarne. Kuchnie, przygotowywane przez blogerów w roku 2014 to: meksykańska, azjatycka, francuska, brazylijska, grecka, włoska, indyjska, polska, amerykańska.
14
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
15
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
16
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
17
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
Zapraszamy do obejrzenia I odcinka naszych przepisów. Przygotowanie przepisów odbywa się w Poznaniu, kolejny odcinek kręcimy już 29 stycznia.
18
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
Fanpage na FB
19
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
Pinterest
20
Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji
21
Kuchenne Atelier- zadanie
Zadanie: ROZWINIĘCIE IDEI KUCHENNEGO ATELIER PIOTR I PAWEŁ DO PROJEKTU, KTÓRY BĘDZIE BUDOWAŁ POZYTYWNE SKOJARZENIA MARKI I POZWALAŁ NA JEJ IDENTYFIKACJĘ JAKO EKSPERTA W DOBORZE PRODUKTÓW W KUCHNI. Pomysł na połączenie wirtualnego Atelier z restauracją w Poznaniu. Pomysły kreatywne na urozmaicenie Atelier o inne działalności kuchenne (choć nie tylko).
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.