Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rok akademicki 2014/2015 /pierwszy semestr/. W roku akademickim 2014/2015 zapisało się ogółem do grup komputerowych 317słuchaczy. Ponieważ od początku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rok akademicki 2014/2015 /pierwszy semestr/. W roku akademickim 2014/2015 zapisało się ogółem do grup komputerowych 317słuchaczy. Ponieważ od początku."— Zapis prezentacji:

1 Rok akademicki 2014/2015 /pierwszy semestr/

2 W roku akademickim 2014/2015 zapisało się ogółem do grup komputerowych 317słuchaczy. Ponieważ od początku roku akademickiego zaistniały nieprzewidziane trudności z pozyskaniem sal jak i wykładowców niektóre grupy zaczęły zajęcia w różnym czasie. Nowych uczestników zainteresowanych zajęciami w grupach początkujących ogółem zgłosiło się 132 osoby. Powstało 9 nowych grup początkujących po14 słuchaczy. Ponieważ frekwencja na zajęciach w niektórych grupach początkowych była niewystarczająca zlikwidowałam jedną grupę. Obecnie jest 112 uczestników w 8 grupach.

3 W poprzednim roku powstał program trzy letniego „ podstawowego kursu komputerowego” w którym obecnie uczestniczy 6 grup/ogółem 82 osoby/. Średnio zaawansowanych grup jest obecnie 5/mają one jeszcze rok nauki/. Grupa ta liczy 75 słuchaczy. Oraz jedna grupa zaawansowana licząca15 osób. Ogółem liczba uczestników zajęć komputerowych obecnie wynosi 284 słuchaczy w 20 grupach.

4 * Przedstawiam grupy komputerowe * /nie wszystkie z braku zdjęć /

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19 Na koniec prezentacji chciała bym Serdecznie Podziękować mojej zastępczyni i pełnej poświęcenia koleżance Ani Kuczmendzie. Serdeczne podziękowania kieruję również do wszystkich kierowników grup komputerowych. Dziękuję Wszystkim i proszę. o dalszą współpracę. Koordynator Irena Fabiańska


Pobierz ppt "Rok akademicki 2014/2015 /pierwszy semestr/. W roku akademickim 2014/2015 zapisało się ogółem do grup komputerowych 317słuchaczy. Ponieważ od początku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google