Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKornelia Widomski Został zmieniony 10 lat temu
1
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań batonów Snickers - kodów promocyjnych Po zebraniu odpowiedniej ilości kodów (np. 10 kodów) uczestnik promocji dostaje miesięczny abonament : „premium +” w usłudze Deezer Każde następne 10 kodów, zapewnia kolejny miesiąc abonamentu
2
Przeprowadzone badania rynku Szczegółowe wyniki przeprowadzonej ankiety dostępne na stronie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/17WZdmwGal_yZ_Jq3OrbkDtCzKumY0rqQFCY0_mlWZUA/edit?usp=sharing
3
Dlaczego to się sprawdzi! Zarówno batony Snickers, jak i serwis Deezer największą popularnością cieszą się w podobnej grupie odbiorców: młodzieży w wieku 16-24 lat, których cechuje wysoka aktywność życiowa, spontaniczność reakcji, poczucie wolności i niezależności Jak pokazują badania: w grupie przebadanych studentów, istnieje duża świadomość serwisów oferujących muzykę na żądanie (aż 74% ). Jednak tylko 28% spośród badanych korzysta z tych serwisów. 56% badanych deklaruje zainteresowanie promocją polegającą na zbieraniu kodów dających dostęp do usług muzyki na żądanie. Polowa respondentów wskazała batony jako odpowiedni produkt do zastosowania cross-promocji polegającej na umieszczeniu kodów promocyjnych wewnątrz opakowań.
4
Korzyści cross-promocji Dla producenta batonów Snickers Stworzenie u konsumenta nawyku kupna batonów Snickers, w celu pozyskania kodu. Nawyk pozostanie nawet po zakończeniu promocji Zwiększenia atrakcyjności produktu Niewielkie koszty logistyczne związane z wdrożeniem opisywanej cross-promocji Dla serwisu Deezer Możliwość pozyskania nowych klientów, z perspektywą ich zatrzymania Zapoznanie dotychczasowych klientów korzystających z darmowego abonamentu, z funkcjonalnością abonamentu „Premium +”
5
Wizualizacja:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.