Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKunegunda Kozina Został zmieniony 10 lat temu
1
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie
2
Gdy w centrum uwagi jest Klient! Koncentracja na poprawie jakości obsługi Klienta oraz jakości sprzedawanego Produktu
3
Właściwy produkt, we właściwym czasie, o właściwej jakości Lepsze produkty w niższych cenach Szersza i ciekawsza oferta półkowa Większa dostępność produktowa dla wielu Klientów ProducentKlient Biznesowy Klient Końcowy
4
Niska jakość kosztuje! WydajnośćJakość Niższe koszty Realizacja ambitnych celów jakościowych Dbałość o wysoką efektywność produkcji i zaopatrzenia
5
„Koszty złej jakości” a system zarządzania jakością Czas (1/4) Koszty złej jakości
6
Jak zbierać dane jakościowe?Jakie narzędzia wykorzystywać? Jak definiować odpowiednie działania?
7
Niska wydajność łańcucha dostaw / Producent Centrum Dystrybucyjne Fabryki
8
Niska wydajność łańcucha dostaw / Producent 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Centrum Dystrybucyjne Fabryki
9
Niska wydajność łańcucha dostaw / Dostawcy Centrum Dystrybucyjne Fabryki Sklep 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne!
10
Niska wydajność łańcucha dostaw / Dostawcy Centrum Dystrybucyjne Fabryki 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe! Sklep Kasa sklepowa
11
Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro Obsługi Klienta Centrum Dystrybucyjne Fabryki Sklep Kasa sklepowa 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe!
12
Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro obsługi Klienta Centrum Dystrybucyjne Fabryki 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe! Spadający wskaźnik customer experience! Sklep Kasa sklepowa
13
Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro Obsługi Klienta
14
Uczestnicy łańcucha dostaw Fabryka Operator Logistyczny Dostawca Klient BiznesowyPracownik Klient Końcowy
15
CZAS NA ZMIANY! Zwiększanie satysfakcji Skrócenie procesów
16
e-Quality – zarządzanie jakością w: Posprzedażowym wsparciu Klienta Łańcuchu dostaw usług i produktów Procesach przedprodukcyjnych i produkcyjnych
17
Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami dokonywanymi przez wielu Uczestników łańcucha dostaw: Pracowników Logistyki Pracowników Ramp Magazynierów Pracowników Salonów, Sklepów i Ekspozycji Pracowników Infolinii Klientów Końcowych
18
Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / transport i magazyn Pracownik Magazynu Pracownik RampyKierowca
19
Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Salon sprzedaży Pracownik SklepuPracownik Biura Obsługi Klienta
20
Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Dział Odzyskiwania Pracownik SklepuPracownik Działu Odzyskiwania
21
Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Dział Obsługi Klienta Pracownik Działu Odzyskiwania Pracownik Biura Obsługi Klienta Klient Końcowy
22
Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Klient Końcowy Klient KońcowyPracownik działu odzyskiwania
23
System e-Quality zapewnia: Satysfakcja Klientów Motywacja Pracowników Koszty obsługi Klienta Czas reakcji Firmy Czas obsługi reklamacji Przepływ wiedzy w Organizacji, Wewnątrz Firmy oraz pomiędzy Firmą i jej partnerami
24
Co zyskujesz? Kiedyś Przestarzały system obsługi klienta i procesów reklamacyjnych Długi czas potrzebny na tworzenie papierowych protokołów Delegacja zasobów ludzkich do raportowania Wysokie koszty czasowo-operacyjne oraz niska wydajność zgłoszeń Możliwe straty wizerunkowe i spadający wskaźnik customer experience Teraz Nowoczesne aplikacje webowe i mobilne Ewidencja zgłoszeń w systemie online oraz rezygnacja z papierowego obiegu dokumentów Rozłożenie decyzyjności na wiele podmiotów oraz weryfikacja pracy Pracowników Lepsza i tańsza obsługa procesów reklamacyjnych Możliwość zgłaszania reklamacji w trybie 24/7 oraz lepszy wskaźnik customer experience
25
Jakość! Dostępność! Niższe koszty!
26
O Producencie – Grupa QSG Projektanci kreatywnych rozwiązań informatycznych Doświadczeni menadżerowie ds. jakości oraz wykwalifikowani programiści Rozbudowany dział utrzymania jakości oprogramowania Biuro Zarządzania Projektami Kompetencje do tworzenia produktów własnych, rozwiązań dedykowanych i oprogramowania na żądanie, wieloplatformowych aplikacji webowych i mobilnych.
27
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.