Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałPrzemek Zapotoczny Został zmieniony 10 lat temu
1
Od przedszkola do Technikum ZAGRANICZNA MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTÓW INSTYTUCJONALNYCH
2
Instytucja wysyłająca - Stowarzyszenie Otwartych Drzwi w Lublińcu Instytucja przyjmująca - Donnerska skolan w Kokkola
3
Cele projektu: porównać fiński system edukacyjny z polskim w kontekście zmian, jakie zaczęły obowiązywać od 1 września 2012 r. zapoznać się z kulturą i historią Finlandii, z życiem codziennym mieszkańców oraz sytuacją gospodarczą poznać warunki i metody pracy w tamtejszych szkołach doskonalić znajomość języka angielskiego wpływać na rozwój zawodowy i osobisty pokonywać bariery mentalnościowe oraz kulturowe.
4
W ramach projektu „Od przedszkola do technikum” realizowanego w ramach programu Vetpro–COM przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Warszawie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na zasadach Programu „Uczenie się przez całe życie” każda z 12 osób zakwalifikowanych w procesie rekrutacji podpisała umowę o staż. Tym samym zobowiązała się do uczestnictwa w obowiązkowych zajęciach przygotowawczych (m. in. z języka angielskiego czy kulturoznawczych) organizowanych w ramach projektu i przestrzegania regulaminu uczestnika oraz brania udziału w badaniach ankietowych dotyczących rezultatów projektu.
5
Instytucją o takim samym poziomie kształcenia była Chydenius skola w Kokkola – szkoła kształcąca dzieci od 6 roku życia w „zerówce” do klasy 6
6
Nasze działania w Chydenius skola: Spotkanie z dyrektorem- Björnem Sandbacka
7
Zwiedzanie szkoły i oddziału przedszkolnego
8
Zwiedzanie szkoły i oddziału przedszkolnego;
10
Hospitowanie lekcji
12
Prezentacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Lublińcu
13
Dyskusja z dyrektorem Donnerska skolan i nauczycielami nt. podobieństw i różnic w zakresie organizacji kształcenia w szkołach w Finlandii i Polsce
14
Spotkania na panelu dyskusyjnym dotyczące podobieństw/ różnic pomiędzy polskimi i fińskimi placówkami oświatowymi Dyskusję prowadziły codziennie inne osoby – zależnie od typu szkoły, którą danego dnia odwiedzaliśmy
15
Zachęcamy do uczestnictwa w projektach Zagranicznej Mobilności Szkolnej Kadry Edukacyjnej
16
Dziękujemy za uwagę Marzena Kowalik Barbara Piowczyk
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.