Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGerwazy Balcerowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Zespół Oświatowych Placówek integracyjnych w micigoździe
2
PLACÓWEK INTEGRACYJNYCH
O NAS Szkoła w Micigoździe swój integracyjny charakter przyjęła w roku szkolnym 2012/2013. Od tamtego też roku nosi nazwę ZESPÓŁ OŚWIATOWYCH PLACÓWEK INTEGRACYJNYCH
3
W skład ZOPI wchodzą SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE W PIEKOSZOWIE
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W skład ZOPI wchodzą INTEGRACYJNY PUNKT PRZEDSZKOLNY W MICIGOŹDZIE INTEGRACYJNY ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W MICIGOŹDZIE INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA W MICIGOŹDZIE
4
ROZWÓJ INTEGRACYJNEGO CHARAKTERU SZKOŁY
Rok szk. 2012/2013 Rok szk. 2013/2014 3 klasy integracyjne 5 klas integracyjnych + 2 grupy przedszkolne 13 uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego 22 uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego 27 nauczycieli 33 nauczycieli
5
WYKWALIFIKOWANA KADRA PEDAGOGICZNA
NAUCZYCIELE WSPOMAGAJĄCY TERAPEUCI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ OLIGOFRENO- PEDAGODZY WYKWALIFIKOWANA KADRA PEDAGOGICZNA SPECJALIŚCI TERAPII PEDAGOGICZNEJ NEUROLOGOPEDA WYKWALIFIKOWANA KADRA PEDAGOGICZNA PEDAGOG SZKOLNY SURDO- PEDAGOG TYFLO- PEDAGODZY
6
Dokonując początkowej i końcowej diagnozy osiągnięć uczniów, zauważamy wyraźną tendencję wzrostową na płaszczyznach: wiadomości i umiejętności kompetencji społecznych samodzielnego funkcjonowania
7
ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU REWALIDACJA INDYWIDUALNA TERAPIA LOGOPEDYCZNA TERAPIA PEDAGOGICZNA GIMNASTYKA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNA ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE 1 2 3 4 5 6
8
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU
Zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju mają na celu pobudzanie i stymulowanie ruchowego, poznawczego, emocjonalnego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia u niego niepełnosprawności do czasu podjęcia nauki w szkole. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
9
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU
Zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju mają na celu pobudzanie i stymulowanie ruchowego, poznawczego, emocjonalnego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia u niego niepełnosprawności do czasu podjęcia nauki w szkole. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
10
NAUCZANIE INDYWIDUALNE
System nauczania, w którym uczeń realizuje materiał nauczania w formie indywidualnej w domu lub w szkole. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
11
NAUCZANIE INDYWIDUALNE
Sami widzicie, nauka jest całkiem fajna!!! NAUCZANIE INDYWIDUALNE System nauczania, w którym uczeń realizuje materiał nauczania w formie indywidualnej w domu lub w szkole. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
12
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
13
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
14
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
15
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
16
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
17
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
Pójdę… albo nie pójdę… REWALIDACJA INDYWIDUALNA Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
18
REWALIDACJA INDYWIDUALNA
W tunelu można się schować… …albo poczworakować REWALIDACJA INDYWIDUALNA Zajęcia, których celem jest przywrócenie uczniowi możliwie pełnej sprawności. To zajęcia wspomagające rozwój dziecka. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
19
ZAJĘCIA INTEGRACYJNE Zabawy z chustą uwielbiamy...
…ale najfajniej się na niej leży ZAJĘCIA INTEGRACYJNE FORMY PRACY Z DZIEĆMI
20
ZAJĘCIA INTEGRACYJNE Jak złowić tę rybkę??? Udało się!!!
FORMY PRACY Z DZIEĆMI
21
ZAJĘCIA INTEGRACYJNE FORMY PRACY Z DZIEĆMI
22
Zajęcia przeznaczone dla uczniów posiadających wady wymowy.
TERAPIA LOGOPEDYCZNA Zajęcia przeznaczone dla uczniów posiadających wady wymowy. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
23
GIMNASTYKA KOREKCYJNA
Zajęcia skierowane do uczniów posiadających wady postawy. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
24
BAJKOTERAPIA Zajęcia dodatkowe, podczas których dzieci rozwijają zainteresowania literaturą dziecięcą, pobudzają kreatywność i wyobraźnię twórczą. FORMY PRACY Z DZIEĆMI
25
SZKOŁA OFERUJE Zajęcia świetlicowe Zajęcia pozalekcyjne
Mała liczebność klas Dowóz dzieci niepełnosprawnych na terenie gminy Bogata baza pomocy dydaktycznych
26
MAKATON, JĘZYK MIGOWY, JĘZYK BRAILLE ALTERNATYWNE FORMY KOMUNIKACJI
27
AKCJA PROMOCYJNA W GALERII KORONA
28
ZESPÓŁ OŚWIATOWYCH PLACÓWEK INTEGRACYJNYCH
W MICIGOŹDZIE Micigózd, ul. Częstochowska 21 Piekoszów tel DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.