Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

 brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: " brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania."— Zapis prezentacji:

1

2  brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania uczuć własnych  brak empatii  nieuwaga, lenistwo uczniów  brak wzorców do naśladowania  niesprawiedliwe ocenianie w szkole  brak tolerancji

3

4

5  chcąc być zrozumianym, należy wysyłać jasne i czytelne komunikaty, a także umieć słuchać innych  w kontaktach międzyludzkich bardzo ważne jest porozumienie werbalne, nie można jednak zapominać o równie ważnej komunikacji niewerbalnej,  starajmy się wykazywać życzliwą postawą i tolerancją wobec drugiego człowieka  powinniśmy rzetelnie wywiązywać się ze swojej roli: nauczyciela, ucznia, rodzica itp.,  należy przestrzegać ustalonych norm: wspólnie spożywamy posiłek, nie spóźniamy się na lekcje, przestrzegamy ciszy nocnej, itp.,  nie wolno zamykać się „na swoje problemy”, musimy wykazać się empatią,  nie możemy zapominać, że takie prawa jak my, ma każdy inny człowiek!  spędzać dużo czasu razem i integrować się z innymi

6

7 Jakub Radoń


Pobierz ppt " brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google