Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso
WSZiNS Tychy Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz
2
Analiza elementów składających się na zadowolenie klienta
3
Zakup u detalisty Czy sprzedawcy zadawali pytania tak, by dowiedzieć się, co jest dla Nas ważne? W jakim stopniu zaproponowane produkty zaspokoiły Nasze potrzeby i dostarczyły pożądanych korzyści? Jak poradzili sobie z analizą cech produktu i związanych nim korzyści? Z jakim skutkiem udawało im się rozbudzić Nasze zainteresowanie i przyciągnąć uwagę? Jak poradzili sobie z Naszymi pytaniami i zainteresowaniami?
4
Zakup przez telefon Jak przebiegało przywitanie i szybkość odpowiedzi?
Jak oceniamy umiejętność nawiązywania kontaktu przez sprzedawcę? Jakich informacji na swój temat musieliśmy udzielić? O co pytał sprzedawca? Jak oceniamy jego poziom wiedzy i zachowania? Jaki był ton głosu sprzedawcy i sposób mówienia?
5
Omówienie zdobytych doświadczeń
6
Porównanie detalista/telefon
7
Podsumowanie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.