Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBrygida Dubas Został zmieniony 10 lat temu
1
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego
2
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Marketing gospodarczy Szlaku JIIIS na rzecz budowania dobrego wizerunku Lubelszczyzny RPO WL. 2.4 Schemat B
3
Celem głównym projektu jest promocja gospodarcza marki Szlaku Jana III
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Celem głównym projektu jest promocja gospodarcza marki Szlaku Jana III Cele Szczegółowe: Zwiększenie spójności wizerunku marki Szlaku Jana III Sobieskiego i jego użyteczności oraz promocja tego wizerunku poprzez innowacyjne narzędzia marketingowe. Zwiększenie kompleksowości obsługi turystów i kontrahentów w OF Szlaku JIIIS poprzez system karty turysty
4
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
1. Kapituła Marki Kapituła dbać będzie o obecność tożsamości marki w przekazach wizerunkowych i ustalaniem rozwiązań strategicznych dla wdrażania marki . Kapituła marki dbać będzie o rozbudowę Karty Turysty , ustaleniami systemu zniżek, kwestiami przyjmowania firm i przedsiębiorców, zasad i standardów na których będzie się to odbywać W ramach tego zadania zakupione zostaną czytniki ( 12 szt.), oraz drukarki do kart ( 4 sztuki) dla partnerów w projekcie ( Ludwin, Milejów, Krasnystaw) oraz przedsiębiorców w woj. lubelskim znajdujących się na Szlaku JIIIS. Witacze 8 szt.- nawiązujące do istniejących witaczy wypracowanych we wcześniejszych projektach
5
2. Gry promocyjne, gry questingowe
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 2. Gry promocyjne, gry questingowe Ekonomiczna gra planszowa nawiązująca do miejsca szlaku Jana III Sobieskiego wraz z własnymi monetami do gry. Prosta gra dla potencjalnych turystów zawierająca elementy tożsamości Szlaku JIIIS Przygotowana i wdrożona gra questingowa typu LARP wraz z systemem zarządzania i katalogiem nagród ( współpraca z przedsiębiorcami)- lokowanie produktów
6
3. Wydarzenia promocyjne
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 3. Wydarzenia promocyjne a) Imprezy b) Wizyty studyjne c) Zakup sprzętu ( scena, nagłośnienie, jurty) d) Targi międzynarodowe
7
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
a) Imprezy W ramach tego działania przygotowana zostanie jedna impreza ( w 4 odsłonach) pn: „ Miodosytnia Króla Jana”. Osią główną imprezy będzie ważenie miodów pitnych i ich sycenie, silnie związanych ze szlacheckością oraz królewskością Jana III Sobieskiego. Imprezy wpisywać się będą w księgę tożsamości znaku oraz księgę imprez.
8
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
b) Wizyty studyjne W ramach projektu odbędą się 3 wizyty studyjne do miejsc związanych z dziedzictwem Jana III Sobieskiego na Ukrainie, Słowacji i Węgrzech. Podczas wizyt studyjnych zaprezentowane zostaną długofalowe zamierzenia związane z rozwojem Szlaku. Celem wizyt jest podpisanie listów intencyjnych oraz porozumień o długofalowej współpracy
9
c) Zakup Sprzętu Scena wraz z nagłośnieniem Zakup jurt tatarskich
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product c) Zakup Sprzętu Scena wraz z nagłośnieniem Zakup jurt tatarskich Zakup namiotów wystawienniczych
10
d) Targi międzynarodowe Szlaku JIIIS
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product d) Targi międzynarodowe Szlaku JIIIS Organizacja targów nakierowana na ukazanie potencjału tutejszych firm ( na całym Szlaku JIIIS). Targi będą okazją do poznania oferty produktowej w zakresie usług przetwórczych, turystycznych i okołoturystycznych Szlak JIIIS. Podczas targów prezentowane będą rozwiązania systemów obsługi inwestora oraz systemu karty turysty warz z powiązaniami lojalnościowymi.
11
4. Wirtualny punkt informacji turystycznej
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 4. Wirtualny punkt informacji turystycznej W ramach tego działania powstanie wirtualny punkt informacji turystycznej zawierający mapy przewodniki, audiobooki) Będzie to swego rodzaju Planer pozwalający zaplanować w oparciu o kilka elementów do wyboru podróż po Szlaku Jana III Sobieskiego.- usługa pilotażu z możliwością rozbudowy
12
System obsługi inwestora
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product System obsługi inwestora W ramach działania powstanie system informacji gospodarczej on-line dedykowany dla potencjalnych inwestorów przygotowany w 3 językach ( angielski, polski, ukraiński). Będą tam dostępne informacje o terenach inwestycyjnych znajdujących się na Szlaku JIIIS ( bez względu na branże) oraz oferty inwestycyjne systemu karty turysty jak również oferty inwestycyjne gry qestingowej uruchomionej w ramach projektu
13
Sprzęt turystyczny i oznakowanie przestrzenne
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Sprzęt turystyczny i oznakowanie przestrzenne Rowery elektryczne- 40 rowerów z napędem elektrycznym Kajaki- 24 kajaki wraz wiosłami i kapokami Narty biegowe- 40 kompletów ( narty, buty, wiązania) Kijki do nordic walking- 80 kompletów Witacze- 8 szt.
14
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Partnerzy Gmina Ludwin- Lider Gmina Milejów- partner Gmina Spiczyn- partner Miasto Krasnystaw
15
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.